Gå til innhold

HW-rekka@TG2010 (Det er over nå, sees igjen til neste år =/


Livsviktig!  

98 stemmer

  1. 1. IceTøs eller TøsMan?

  2. 2. BurkaGuri eller TøseBurka?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For dem som ikke skjønte det, min forrige post var et _svært_ godt hint.

 

For dere som kom sent, skattejakt/rebusløp på gang. De fleste sitter fast, så dere har enda en sjanse. Første hint ligger der man får plaster osv.

Endret av RBW
Lenke til kommentar

Så der, da var vinnerne kåret!

 

Da har jeg vært hos medic og funnet hintet du la ut... Vettafaen hvordan jeg skal bruke det.

 

Det var en slik deilig IP-adresse, som ville sendt deg til en server hos Amentio... og da ville du kanskje gått til Amentios stand. :D

Lenke til kommentar

Så der, da var vinnerne kåret!

 

Da har jeg vært hos medic og funnet hintet du la ut... Vettafaen hvordan jeg skal bruke det.

 

Det var en slik deilig IP-adresse, som ville sendt deg til en server hos Amentio... og da ville du kanskje gått til Amentios stand. :D

 

 

 

Edit: Jeg skal uansett ta et hint. Slike konkurranser bør utlyses i gooood tid! Så til neste år blir alt så meget bedre, kanskje til og med t-skjorter igjen?

 

Pokker, er det for tidlig å glede seg til neste år alt?

Lenke til kommentar

Donaldplaster og saks --> Medic, hang på medicbanner.

85.252.54.50 --> Amentio.no, og da deres stand her

LN - Flytende nitrogen --> PCworld.no

Asbjørnsens eventyr --> røykeplassen

Lurer du på noe? - Infodesk

 

 

Det var altså Asbjørnsens eventyr som laget mest problemer. Jeg skrev "Politiet har vært sterkt tilstede, med både hunder og uniformert personell. Så om du har greid å lure unna en annen eventyrblanding enn Asbjørnsens er du god." her om dagen. Altså, Asbjørnsens eventyrblanding er lovlig...egenprodusert eventyrblanding er det ikke, og alle vet jo at man røyker en eventyrblanding? Hmmm.. jeg er vel for gammel :blush:

 

I tillegg får man bra med treff på "Asbjørnsens eventyr" på Google, da med hermetegn. Velger du bildevisning får man enda bedre treff. Tobakk for alle pengene!

Lenke til kommentar

Donaldplaster og saks --> Medic, hang på medicbanner.

85.252.54.50 --> Amentio.no, og da deres stand her

LN - Flytende nitrogen --> PCworld.no

Asbjørnsens eventyr --> røykeplassen

Lurer du på noe? - Infodesk

 

 

Det var altså Asbjørnsens eventyr som laget mest problemer. Jeg skrev "Politiet har vært sterkt tilstede, med både hunder og uniformert personell. Så om du har greid å lure unna en annen eventyrblanding enn Asbjørnsens er du god." her om dagen. Altså, Asbjørnsens eventyrblanding er lovlig...egenprodusert eventyrblanding er det ikke, og alle vet jo at man røyker en eventyrblanding? Hmmm.. jeg er vel for gammel :blush:

 

I tillegg får man bra med treff på "Asbjørnsens eventyr" på Google, da med hermetegn. Velger du bildevisning får man enda bedre treff. Tobakk for alle pengene!

 

Røykeplassen? :( Jeg kan ikke henge der, jeg har asthma :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...