Foxboron Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 faen!!! hva faen røyka du og sondre når dere sa noen hadde tatt noe <.<? Lenke til kommentar
RBW Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Okay, hintetid... plaster får man hos... hev så blikket du raske gutt/jente Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Okay, hintetid... plaster får man hos... hev så blikket du raske gutt/jente Plaster får man via mIRC...? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Fra Medic... *edit* kan umulig skjønne at det var vanskelig å gjette.... Endret 3. april 2010 av Slimda Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Plaster får man vel hos medic. Eller i bagasjerommet på bilen min. Lenke til kommentar
RBW Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Okay, jeg kommer ned til rekken jeg, står vel nede hos Wheelman eller så, huk tak i meg for hint osv. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Jeg tror det er en del som straks er ferdig. Jeg så 2 stk jeg antar var fra HW spurtende mot HW-rekka akkurat nå. Går ut ifra at denne disken går ut nå. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Plaster får man vel hos medic. Eller i bagasjerommet på bilen min. Aha, så det er BILEN din som er neste hint! BRB, ut i kulda! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 MSg steppet opp for meg på gruppebildet Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Aha, så det er BILEN din som er neste hint! BRB, ut i kulda! LOL. ...hei, om noen knuser noe for å komme seg inn blir jeg meget forarget, altså! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Slapp helt av. Jeg hadde ikke funnet bilen din uansett. Har hukommelse som et japansk TV-show. Bare rare ting som foregår. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 Aha, så det er BILEN din som er neste hint! BRB, ut i kulda! LOL. ...hei, om noen knuser noe for å komme seg inn blir jeg meget forarget, altså! Lenke til kommentar
pululf Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Øhhh... Uansett hva de andre sier, så har jeg ikke gjort noe! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Da har jeg oppdatert bildetaggene. Lykke til med rebusen, folkens! Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Da har jeg oppdatert bildetaggene. Lykke til med rebusen, folkens! Submit er fyren ved siden av han du tagga som submit XD Lenke til kommentar
RBW Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Jajajaja, jeg har i alle fall fått idé om en ny artikkel: "Hvordan være en slu fisk med Google". Så langt har ingen vunnet, mohahahahahaha! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Jajajaja, jeg har i alle fall fått idé om en ny artikkel: "Hvordan være en slu fisk med Google". Så langt har ingen vunnet, mohahahahahaha! vet du om folk har kommet langt da? Lenke til kommentar
pululf Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) ...what? Er det en konkurranse eller noe her? Endret 3. april 2010 av pululf Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Jajajaja, jeg har i alle fall fått idé om en ny artikkel: "Hvordan være en slu fisk med Google". Så langt har ingen vunnet, mohahahahahaha! jeg er mester med google og wikipeida. gi meg det dem skulle søke opp når konken er over! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå