WheelMan Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Jeg finner det noe diskriminerende at du gjemmer deg på tribunen Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 Bah, Ond-tøs altså... hehe Jeg liker det faktum at redaktøren for hardware.no kaller meg tøs. Mulig jeg burde skifte nick til BurkaTøs. Fixed Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Jeg finner det noe diskriminerende at du gjemmer deg på tribunen You are just in it for the parking. Lenke til kommentar
RBW Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Jeg finner det noe diskriminerende at du gjemmer deg på tribunen Altså, jeg gjemte meg ikke, jeg var på halv fart på vei ned. Du får skylde på den dumme bakdøren jeg ikke kom meg ut av. Jeg hater når bakdører er stengt. (ok, den kan sikkert tolkes på minst tre måter) Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Da var i hvert fall én variant av bildet offentliggjort. For en snål gjeng, ass. Legger du ut filen i sin helhet her etter hvert, Rolf, så de som vil kan laste den ned? Lenke til kommentar
RBW Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Ååååååh, neste utfordring blir kjempefestlig! Klokken 22:00 regner jeg med at jeg publiserer her, så følg med. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Ååååååh, neste utfordring blir kjempefestlig! Klokken 22:00 regner jeg med at jeg publiserer her, så følg med. jeg som hadde planlagt og dra snart, oh well får vel bli til to å tyve Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Ååååååh, neste utfordring blir kjempefestlig! Klokken 22:00 regner jeg med at jeg publiserer her, så følg med. i am behind your back, watching you move Endret 3. april 2010 av Foxboron Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Da var i hvert fall én variant av bildet offentliggjort. For en snål gjeng, ass. Legger du ut filen i sin helhet her etter hvert, Rolf, så de som vil kan laste den ned? Så det er sånn dere ser ut jah, Artig med bilder! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Ååååååh, neste utfordring blir kjempefestlig! Klokken 22:00 regner jeg med at jeg publiserer her, så følg med. Nå er jeg spent. Litt kjipt at det kommer samtidig som dusjene åpner igjen, men det klarer jeg nok leve med. Lenke til kommentar
InnFjording Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Noken tanka om bandet som spela....? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Noken tanka om bandet som spela....? personlig prøver jeg å fortrenge det... likte verken musikken, konseptet eller showet, ikke bra Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Wooh! Eg ser ut som ein duche bag! I haz griin heer an' glassis... Lenke til kommentar
RBW Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 10 minutter igjen nå... eller, 7. 6? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 10 minutter igjen nå... eller, 7. 6? You tease! Nå trodde jeg du hadde lagt det ut. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 fint om du tar med evt. hvor du sitter også, så det er mulig for alle å vinne. Lenke til kommentar
InnFjording Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Noken tanka om bandet som spela....? personlig prøver jeg å fortrenge det... likte verken musikken, konseptet eller showet, ikke bra Eg er enig, personlig var det eg likte best med bandet når dei jekk igjen Lenke til kommentar
RBW Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Skal vi sedda, må bare finne brillene mine først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå