Breidablik Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Det var rein og skjær flaks at eg kom til scena på riktig tidspunkt til bildet, faktisk. Eg gjekk nedover midtgangen (frå scena), men gjenkjente forumbrukarane som strøymde oppover midtgangen. 1 + 1 = 2, så eg følgde etter... Lenke til kommentar
RBW Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Skal vi sedda, da er det bare 5 timer med redigering i PS, så kommer bilde. Oooooh! Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 var 15 min for sein for rebusen som jeg fikk når Cooler Master var på scena.. kunne vinne mætti greier... 1 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Jepp. Jeg for min del går i full forkledning. Happ. Neste år kommer jeg i burka. Jeg kan da vel ikke noe for at jeg er dårlig dressert! Nei. Og jeg lærer deg på den harde måten. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Jeg vil timewarpe til 03:30 Second that. JEg gleder meg Lenke til kommentar
pululf Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Mhm Skal bli spennende å se hvem som vinner! Lenke til kommentar
RBW Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Pokker, jeg hadde jo helt glemt at jeg har flere "varer" som skal ut. Nå har vel nesten alle sett hvordan jeg så ut, i alle fall hvordan sveisen min ser ut over et kamera. Så da er utfordringen enkel. Jeg tar en harddisk opp i AMD-posen min og rusler rundt i hallen. Førstemann, eller kvinne, som finner meg får den. Jeg sitter ikke stille.... men rusler rundt både hit og dit. Ettersom jeg ikke gidder rusle rundt i hele kveld står utfordringen til klokken.. mmm... 20:00. Etter det tar vi en ny utfordring klokken 22:00 Lenke til kommentar
RBW Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 delt ut allerede? Mmmmm... bakutgangen som jeg hadde planlagt å bruke var sperret, så da var jeg litt låst oppe på tribunen.. og derfor alt for lett å finne. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 delt ut allerede? Mmmmm... bakutgangen som jeg hadde planlagt å bruke var sperret, så da var jeg litt låst oppe på tribunen.. og derfor alt for lett å finne. hehe, så noen som gikk ganske fornøyd forbi meg med en ny disk i stad *trenger ny disk* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Bah, Ond-tøs altså... hehe Jeg liker det faktum at redaktøren for hardware.no kaller meg tøs. Mulig jeg burde skifte nick til Tøsa. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 jeg gikk rundt inni hele skipet til alle standsa osv så kom jeg tilbake og fant ut at du var funnet jaja, gratulerer tøsa med premie :3 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Jeg vil ha fred på jord. Lenke til kommentar
RBW Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 ... og jeg vil komme på en utfordring som er vanskelig, men mulig for alle å gjennomføre. Hmmmmm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå