Balli Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) det svir litt i venstreLILLE finger etter jeg ble fotografert altså *edit* forgot the lille Endret 3. april 2010 av alexbalibander Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Godt det ble utsatt. Hadde glemt bort hele greia, jeg. Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Va eit bord som knakk i saman her.. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 ARGH Jeg glemte at vi skulle bli tatt bilde av! Lenke til kommentar
larsere Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Der kakk bordplata på ca. S12/R65. HAHA Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 Å der var bildene tatt. Ikke gjorde det vondt heller Snakk for deg selv... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Å der var bildene tatt. Ikke gjorde det vondt heller Snakk for deg selv... var du der da? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Å der var bildene tatt. Ikke gjorde det vondt heller Snakk for deg selv... Hadde du vært lydig og stuerein, hadde det gått smertefritt. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Selvfølgelig er det viktigere, men når de har gitt oss et tidspunkt, bør de holde seg til det. De visste sikkert allerede i går når de CS-finalene skulle være. Tidspunktene har endret seg bortimot oftere enn man rekker å gi besked om dem i dag. TG-tid er ikke alltid så lett å forutsi, og når man er avhengig av at mange personer skal være på riktig sted til riktig tid, og de ikke er det, blir det fort kluss. Dere er ikke de eneste som har irritert seg over uventede planendringer i dag, for å si det sånn. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) hehe, jeg skulle nesten vært der da regner med at det kommer ut på forumet her etterhvert? Endret 3. april 2010 av aklla Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 "Hva faen skjer da", var kommentaren eine hadde når bordet knakk :!: Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 hehe, jeg skulle nesten vært der da regner med at det kommer ut på forumet her etterhvert? Selvsagt gjør det ikke det. Vi er ganske private av oss, skjønner du. Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Da var det bare å "poste" bilde som gjenstår Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 "Hva faen skjer da", var kommentaren eine hadde når bordet knakk Pics? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) hehe, jeg skulle nesten vært der da regner med at det kommer ut på forumet her etterhvert? Selvsagt gjør det ikke det. Vi er ganske private av oss, skjønner du. Jepp. Jeg for min del går i full forkledning. Endret 3. april 2010 av Lemon Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 Å der var bildene tatt. Ikke gjorde det vondt heller Snakk for deg selv... Hadde du vært lydig og stuerein, hadde det gått smertefritt. Jeg kan da vel ikke noe for at jeg er dårlig dressert! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Jeg vil også ha bord som knekker. Se så mye oppmerksomhet de får nå. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Plata mi begynner og bli sliten nå merker jeg. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Jeg vil timewarpe til 03:30 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå