pululf Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 helt greit for meg. Holder meg oppdatert anyways. Lenke til kommentar
RBW Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Det her er for dårlig -.- Huh? Jeg ville da tro at det er viktigere for dem å bruke scenen til CS-finaler ol. enn en gjeng som vil ta bilde av seg selv... Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Er vi ikke mer enn "en gjeng som vil ta bilde av seg selv" for deg, Rolf? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Det her er for dårlig -.- Huh? Jeg ville da tro at det er viktigere for dem å bruke scenen til CS-finaler ol. enn en gjeng som vil ta bilde av seg selv... Selvfølgelig er det viktigere, men når de har gitt oss et tidspunkt, bør de holde seg til det. De visste sikkert allerede i går når de CS-finalene skulle være. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Aldri ta slike ting for gitt. Bilde skal jo tas uansett. Lenke til kommentar
RBW Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Er vi ikke mer enn "en gjeng som vil ta bilde av seg selv" for deg, Rolf? For meg jo! Jeg snakket mer på vegne av dem, de ser nok på oss som en gjeng som kan kastes litt rundt som det passer dem, siden de sikkert synes de er veldig snille som gir oss mulighet i det hele tatt. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 de syntes jo det var greit at alle på det ene bordet måtte ta ned pc'ene når halvparten hadde vert nok Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Hei, godtfolk! Jeg hadde satt stor pris på om dere tok dere tid til å avgi stemme i Freestyle Music-compoen. Jeg er en av de 10 finalistene. Sjekk ut låtene og stem på den dere liker best. Om det er min låt, send "tg10music 1" til 1938. http://www.gathering.org/tg10/no/news/300/59/Vote-in-the-compos/ Edit: Pass på at dere har registrert (riktig) telefonnummer i PTN! Endret 3. april 2010 av Joakim Skurk Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 For meg jo! Jeg snakket mer på vegne av dem, de ser nok på oss som en gjeng som kan kastes litt rundt som det passer dem, siden de sikkert synes de er veldig snille som gir oss mulighet i det hele tatt. Det er ganske snilt, da. På den andre siden er vi ganske snille med dem også, så her er det nok karma som har kommet med i bildet. Lenke til kommentar
RBW Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Da er forsinkelsene delvis innhentet, og vi er tilbake til 18:15. Fint om folk begynner å gjøre seg klare 18:00 eller så. Jeg stikker i alle fall bort 18:00. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Møtes 18:00 ved scena da, eller? Lenke til kommentar
pululf Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Der var min stemme avgitt, Joakim! Jeg er også en finalist i en compo, nemlig renderesd graphics. Se bidragene til denne konkurransen her: http://www.gathering.org/tg10/no/creative/konkurransebidrag/rendergfx-gallery/ Hvis dere ønsker å stemme på mitt bidrag, som er nummer 11 (Pacman som jager et spøkelse) send tg10RGFX 11 til 1938. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Takk! Stemte på deg i går. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Der var min stemme avgitt, Joakim! Jeg er også en finalist i en compo, nemlig renderesd graphics. Se bidragene til denne konkurransen her: http://www.gathering.org/tg10/no/creative/konkurransebidrag/rendergfx-gallery/ Hvis dere ønsker å stemme på mitt bidrag, som er nummer 11 (Pacman som jager et spøkelse) send tg10RGFX 11 til 1938. *stemt* den var jævlig kul :b Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Møtes 18:00 ved scena da, eller? Tror jeg tar akkurat det litt rolig, med tanke på at det er fullt liv der fortsatt. Ser det an om 10 minutter, jeg. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Sjekk ut låta mi også, da. Kna høre den her. Om dere liker den, STEM! http://jhf.no/ Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Og hvem tar på seg ansvaret for å drasse med seg alle de som overhodet ikke har registrert at vi skal fotograferes? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Japp. Scena. Spre det videre. Da er forsinkelsene delvis innhentet, og vi er tilbake til 18:15. Fint om folk begynner å gjøre seg klare 18:00 eller så. Jeg stikker i alle fall bort 18:00. Lenke til kommentar
larsere Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Å der var bildene tatt. Ikke gjorde det vondt heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå