Lemon Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Enten kjører Petter, eller så kjører Sindre. Meld interesse hos meg. Fantastisk! Martine, bare gi meg ei liste, så ordner jeg det. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Enten kjører Petter, eller så kjører Sindre. Meld interesse hos meg. Fantastisk! Martine, bare gi meg ei liste, så ordner jeg det. Jeg sitter også gjerne på til butikken Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Hjulmænn var innom og fikk med handlelapp. Snille mennesker. Rudde: Du må gjerne komme bortom og da missionet for meg, før jeg klikker i vinkel. Lenke til kommentar
Akseeel Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 TeeH leet martine,, når drar du imorra?? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Hjulmænn var innom og fikk med handlelapp. Snille mennesker. Rudde: Du må gjerne komme bortom og da missionet for meg, før jeg klikker i vinkel. Husker virkelig ikke hvordan jeg gjorde det, men mener å huske jeg bruke lang tid og jeg gjemte meg mye for helikopterene (aka, jeg bruke mange Cal Gustav kuler) Lenke til kommentar
RBW Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Ok, lørdag klokken 17:10-25 kunne vi få bruke den. Med scenelys ++ skulle alle forutsetninger være på plass. Minner om denne i dag... gruppebilde. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Veldig bra. Skal alle stille opp i TG2010-skjorta og? Lenke til kommentar
Kuli93 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Hva skjer med at dere er så stille? Dere spiller jo nesten ikke musikk!! Skjønner ikke vitsen med det anlegget når dere ikke bruker det!!! Lenke til kommentar
RBW Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Hva skjer med at dere er så stille? Dere spiller jo nesten ikke musikk!! Skjønner ikke vitsen med det anlegget når dere ikke bruker det!!! *kniiiiiiiis* Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Grunnet strømproblem måtte de koble ned alt utstyret. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 TeeH leet martine,, når drar du imorra?? I dunno. Etter at hylla er pakket ned en gang. Jeg stresser ikke med å komme hjem, for å si det sånn. Drar sikkert mellom 12 og 14 en gang. Veldig bra. Skal alle stille opp i TG2010-skjorta og? Nei. Jeg vil ikke være del av en saueflokk, i hvert fall. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Jeg tipper ni personer totalt har fått med seg at vi skal ta bilde i dag. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Hvis noen skal i butikken i dag, hadde det vært veldig fint om jeg kunne få sitte på... Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Jeg tipper ni personer totalt har fått med seg at vi skal ta bilde i dag. vi roper: "GRUPPEBILDE AV HR-REKKA TAS NÅ! TIL SCENA!" problem solved. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 vi roper: "GRUPPEBILDE AV HR-REKKA TAS NÅ! TIL SCENA!" problem solved. Var omtrent det vi gjorde i fjor også. Funka jo egentlig veldig bra, det ^^ Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 vi roper: "GRUPPEBILDE AV HR-REKKA TAS NÅ! TIL SCENA!" problem solved. Var omtrent det vi gjorde i fjor også. Funka jo egentlig veldig bra, det ^^ HW* Lenke til kommentar
RBW Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Ok, lørdag klokken 17:10-25 kunne vi få bruke den. Med scenelys ++ skulle alle forutsetninger være på plass. Minner om denne i dag... gruppebilde. Føkk it! Da er vi dyttet bort, 18:15 er trolig ny tid, men det var fint om vi var klare der borte fra rett etter 18:00, slik at vi kunne løpe opp.. Edit: Flyttet igjen! 18:30... Endret 3. april 2010 av RBW Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Særlig at Party-Svein er ferdig til da. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 18:30 eh? da får jeg middag først iallefall. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Det her er for dårlig -.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå