Gå til innhold

HW-rekka@TG2010 (Det er over nå, sees igjen til neste år =/


Livsviktig!  

98 stemmer

  1. 1. IceTøs eller TøsMan?

  2. 2. BurkaGuri eller TøseBurka?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

No shit meh. Dette er TG, folk hører på mye av det samme, desverre. Hadde ikke skada å høre litt prodigy for eksempel. Eller kanskje Jean Michel Jarre...

Prodigy har gått flere ganger, JMJ også :)

 

Når det kommer til strøm så er det en grunn til at den ryker så ofte på raden deres. Dere tar strøm som er beregnet på 39 plasser bare til anlegget. Jeg kommer til å ta en tur innom når whellman våkner for å finne ut hvor strømmen kommer fra. Det er blitt gjort en del triksiludo ting på den rekken, og det er en viss fare for at vi må rive ned alle maskinene i morgen, og sette dem opp på ny for å få orden på strømmen, da det er alt for mange på den ene kursen...

Vi tok opp dette med HOA i går når de var innom, og de kom til samme konklusjon som oss. Det går en skjøtekabel fra helt nederste kursen og opp til toppen av raden (alexbalibander bl.a.). Denne kabelen er glovarm - jeg har enda vondt i hånden etter at jeg tok på den. HOA var som nevnt enige.

 

der stakk Security av med strømkablene til wheelman...

Hører dette.. Skal ikke koste meg stort å få det tilbake tror jeg.

 

der stakk Security av med strømkablene til wheelman...

Såg det. Men kvifor? Det har jo ikkje vore i bruk på lenge! :hm:

Mistnake. Mer enn nok det.

 

Umm... Anlegget er på ein annan kurs. Dei to gongane straumen har gått frå Team24-delen av rekka har anlegget framleis vore på. Med andre ord er grunnen til at straumen gjekk pga anlegget svært lite sannsynleg... :hmm:

Men hvilke kurser kommer strømmen til whellman fra? Jeg hørte rykter om to kurser som kun gikk til anlegget av noen, og da vil det si at han har tatt strømmen 24 andre skal bruke? HOA har ikke lagt opp mer strøm til den rekka, og det er derfor slik at om han har knabbet noen kurser til seg, må resten dele på mindre, og det blir et problem....

Anlegget er koblet på tre separate kurser. En er den som til stadighet går (konklusjon lenger oppe), en på raden foran med tillatelse fra crew og deltager på den plassen, en fra raden bak med samme tillatelser. EDIT: Strømmen hpå radene som ikke tilhører oss har ikke gått.

 

Det jeg finner merkelig med hele strøm-greia er at strømmen aldri går når vi har kjørt det anlegget for fullt.

Enig der. Det skjedde dog én gang, men det er en stund siden. Endret av WheelMan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...