Gå til innhold

HW-rekka@TG2010 (Det er over nå, sees igjen til neste år =/


Livsviktig!  

98 stemmer

  1. 1. IceTøs eller TøsMan?

  2. 2. BurkaGuri eller TøseBurka?



Anbefalte innlegg

Og vi får ikke lov å ta med kjøleskap selv om vi kjøper 30 plasser ekstra?

 

21 plasser har vi, og de beregner 1000W pr plass ifølge crew.

 

Hvorfor skriver de ikke 1000w fremfor 1a på sidene sine? :p

For å ha litt "overhead". Om de hadde skrevet 1000W hadde tatt med seg langt mer utstyr enn de gjør nå.

1000W er nok også en litt grov beregning, så er ikke sikkert alle plassene har fullt det å gå på.

 

Når det kommer til strøm så er det en grunn til at den ryker så ofte på raden deres. Dere tar strøm som er beregnet på 39 plasser bare til anlegget. Jeg kommer til å ta en tur innom når whellman våkner for å finne ut hvor strømmen kommer fra. Det er blitt gjort en del triksiludo ting på den rekken, og det er en viss fare for at vi må rive ned alle maskinene i morgen, og sette dem opp på ny for å få orden på strømmen, da det er alt for mange på den ene kursen...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når det kommer til strøm så er det en grunn til at den ryker så ofte på raden deres. Dere tar strøm som er beregnet på 39 plasser bare til anlegget. Jeg kommer til å ta en tur innom når whellman våkner for å finne ut hvor strømmen kommer fra. Det er blitt gjort en del triksiludo ting på den rekken, og det er en viss fare for at vi må rive ned alle maskinene i morgen, og sette dem opp på ny for å få orden på strømmen, da det er alt for mange på den ene kursen...

Hurra. :ermm:

Lenke til kommentar

der stakk Security av med strømkablene til wheelman...

 

Såg det. Men kvifor? Det har jo ikkje vore i bruk på lenge! :hm:

fordi det er så epic at det tar sikringene selv når det ikke er i bruk :ph34r:

*edit* ENDELIG monstret mitt lever igjen, strømbruddene fucka opp windowNs men funker heldigvis nå :new_woot:

Endret av alexbalibander
Lenke til kommentar

Men hvilke kurser kommer strømmen til whellman fra? Jeg hørte rykter om to kurser som kun gikk til anlegget av noen, og da vil det si at han har tatt strømmen 24 andre skal bruke? HOA har ikke lagt opp mer strøm til den rekka, og det er derfor slik at om han har knabbet noen kurser til seg, må resten dele på mindre, og det blir et problem....

Lenke til kommentar

Men hvilke kurser kommer strømmen til whellman fra? Jeg hørte rykter om to kurser som kun gikk til anlegget av noen, og da vil det si at han har tatt strømmen 24 andre skal bruke? HOA har ikke lagt opp mer strøm til den rekka, og det er derfor slik at om han har knabbet noen kurser til seg, må resten dele på mindre, og det blir et problem....

 

folks sier dem bruke et annent strøm kurs til anlegge som ikke påvirka resten av de andre. så det med at anlegge er skylda skal da bare være piss. etter det jeg har hørt <.<

Endret av Foxboron
Lenke til kommentar

Det er 6 kurser på en rad, og det er meningen å ha 12 mann per kurs. Hvis 2 kurser er tatt til anlegget, og folkene som skulle sitte på de kursene er spredt på de siste fire, og uheldigvis er mange av dem på samme kursen. Da vil de som sitter samlet mange på samme kurs ryke når sikringen går, og ikke anlegget, men det er fremdeles et resultat av at han har tatt å beslaglagt flere kurser.

 

Men det skal sies at jeg ikke har fått bekreftet hvordan det er koblet, da det ikke er jeg men dere som har koblet det opp, og det er det som er grunnlaget til at det vil bli sjekket opp i hvis problemene vedvarer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...