WheelMan Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Jeg tror det ikke blir så sykt anlegg til neste år. Det går rykter om at det skal innføres lyd-restriksjoner på deltagerne også fra neste år av. Isåfall, se på dette som en maktdemonstrasjon på hva vi med letthet kan få til. Var egentlig snakk om å ha med noe enda kraftigere. Det har de sagt hvert år. Vi får nå se. Mange watt trekker det anlegget anyways? 12 kw tror jeg Er ikke det liksom 50 Amper bare på anlegget? Hvor mange plasser har dere egentlig? 21 plasser har vi, og de beregner 1000W pr plass ifølge crew. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Mange watt trekker det anlegget anyways? 12 kw tror jeg Er ikke det liksom 50 Amper bare på anlegget? Hvor mange plasser har dere egentlig? Tre tror jeg, er ikke sikker. Og vi får ikke lov å ta med kjøleskap selv om vi kjøper 30 plasser ekstra? 21 plasser har vi, og de beregner 1000W pr plass ifølge crew. Hvorfor skriver de ikke 1000w fremfor 1a på sidene sine? Endret 3. april 2010 av Rudde93 Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Jeg tror det ikke blir så sykt anlegg til neste år. Det går rykter om at det skal innføres lyd-restriksjoner på deltagerne også fra neste år av. Isåfall, se på dette som en maktdemonstrasjon på hva vi med letthet kan få til. Var egentlig snakk om å ha med noe enda kraftigere. Det har de sagt hvert år. Vi får nå se. Mange watt trekker det anlegget anyways? 12 kw tror jeg Er ikke det liksom 50 Amper bare på anlegget? Hvor mange plasser har dere egentlig? 21 plasser har vi, og de beregner 1000W pr plass ifølge crew. Åja så du "deler" lissom annlegget ut på alle på rekka :O Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Dere burde gjøre en avtale med crew å få low til å spille så høyt dere bare vil i en periode. Stakkars fyren foran med PS3en da ? Han burde vite bedre Tviler nesten litt på at han visste at de plassene ved siden av ham var satt av til noen svære høytalere .... Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Snakka med de rett foran Team24, og de skal spille Joakim Skurk sin sang så fort de skal begynne å spille musikk igjen! Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Jaja ha en fortsatt fin påskefeiring på moderne vis, og lykke til med fucked'up døgnrytme Natti Nattzorrzrozxxrz Lenke til kommentar
HarGal Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Dere burde gjøre en avtale med crew å få low til å spille så høyt dere bare vil i en periode. Stakkars fyren foran med PS3en da ? Han burde vite bedre Tviler nesten litt på at han visste at de plassene ved siden av ham var satt av til noen svære høytalere .... Burde nesten informert han om det jah Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Og vi får ikke lov å ta med kjøleskap selv om vi kjøper 30 plasser ekstra? 21 plasser har vi, og de beregner 1000W pr plass ifølge crew. Hvorfor skriver de ikke 1000w fremfor 1a på sidene sine? For å ha litt "overhead". Om de hadde skrevet 1000W hadde tatt med seg langt mer utstyr enn de gjør nå. 1000W er nok også en litt grov beregning, så er ikke sikkert alle plassene har fullt det å gå på. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Syns litt synd på TheMartine som har det crap anlegget froan seg xD Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Jeg, Joakim Skurk, Breidablik og SpecialForce har det også rett foran oss Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Men det er mest synd på meg. Fordi ^^ Lenke til kommentar
pululf Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Sitter jo to plasser unna deg, hører det AKKURATT like mye. Og det er ikke pent EDIT: når jeg tar en titt, så ser jeg at hylla faktisk ikke er rett foran meg! JEg sitter én plass for langt til høyre fro å få det foran meg Endret 3. april 2010 av pululf Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Får jeg ikke cred for TøsMan forslaget mitt ? :O Lenke til kommentar
HarGal Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Jaja ha en fortsatt fin påskefeiring på moderne vis, og lykke til med fucked'up døgnrytme Natti Nattzorrzrozxxrz Hva er døgnrytme ? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Eg trur det har noko med å legge seg og å stå opp å gjere, men eg har ikkje heilt forstått poenget med det... Lenke til kommentar
HarGal Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Eg trur det har noko med å legge seg og å stå opp å gjere, men eg har ikkje heilt forstått poenget med det... Legge seg...jaha? Hva type påfunn er det? Legge seg...then what? Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 må reklamere litt https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1217896&st=0&gopid=15453231entry15453231 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Iceman, din manipulerende jævel! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 Iceman, din manipulerende jævel! Bare hyggelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå