Sameboe Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 La Perla var koselig Det er den beste pizzaen jeg har spist på lenge... And I'm totaly serial! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Holdt på å komme i boksene da han slapp oss inn etter stengetid. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Holdt på å komme i boksene da han slapp oss inn etter stengetid. Takk meg som faktisk la merke til fyren Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Takk meg som fikk han til å åpne opp Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Takk meg som fikk han til å åpne opp Takk "Hva det godt for dæ å?" Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Han burde være fornøyd som fikk 11 kr i driks Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Han burde være fornøyd som fikk 11 kr i driks Han fikk godt over 30 kroner av meg. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Han burde være fornøyd som fikk 11 kr i driks Jonas? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 En god latter forlenger livet sa kona å lo seg i hjel. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Du skulle vært her nå, Kristoffer koselig Søtt med masse folk som kommer for å høre musikk Lenke til kommentar
HarGal Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Skal si det er lyd i anlegget deres Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 *tafse på forsterkere* Det er den eneste varmen syke meg har når det blåser i skipet. Og jaggu funker det Lenke til kommentar
pululf Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 For en utrolig kraftprestasjon av annlegget deres! Gjør meg stolt av å sitte på rekka Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Du skulle vært her nå, Kristoffer koselig Søtt med masse folk som kommer for å høre musikk Skulle vært der ja, men jaja neste år har jeg nok både penger å bil så da er det bare å holde av plass Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Jeg tror det ikke blir så sykt anlegg til neste år. Det går rykter om at det skal innføres lyd-restriksjoner på deltagerne også fra neste år av. Isåfall, se på dette som en maktdemonstrasjon på hva vi med letthet kan få til. Var egentlig snakk om å ha med noe enda kraftigere. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Mine is bigger than yours Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Nesten litt unødvendig å ha så awesome annlegg når vi ikke får bruke det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå