Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Jeg elsker dere, her blir jeg regelrett tvunget til å endre brukernavn. <3<3<3 Endret 2. april 2010 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Det jeg lurer på er hva dere måtte finne på om jeg endrer til noe annet, eller nekter å endre. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Det var ikke det jeg sa tøsmann! Du er free for all, like mye som jeg er Tøseburka. Slutt å vri deg unna. Men glidemiddel i nakken likte du ikke? Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 fikk nesten lyst å bytte navn til JuleTreMannen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Det var ikke det jeg sa tøsmann! Du er free for all, like mye som jeg er Tøseburka. Slutt å vri deg unna. Men glidemiddel i nakken likte du ikke? Det å random tørke glidemiddel i nakken min er definitivt ikke på lista. Lenke til kommentar
RBW Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Det jeg lurer på er hva dere måtte finne på om jeg endrer til noe annet, eller nekter å endre. Akkurat det er ikke så vanskelig å få til... Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hehe, einkvar mod/admin som vil ha deg til å heite BurkaGuri eller TøseBurka kan jo få viljen sin utan problem... Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hehe, einkvar mod/admin som vil ha deg til å heite BurkaGuri eller TøseBurka kan jo få viljen sin utan problem... logger inn å plutselig heter noe anna.. hmm hadde blitt litt kjipt XD Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Eller morosamt. Kjem an på personen og sjølvironien til vedkommande Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Selv om du endrer visningsnavn, logger en fortsatt inn med samme nick. Så det skal ikke være noe problem. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 fikk litt lyst å organisere noen konkurranser innad i HW rekka på DotA, CODeller CS (1.6 og source). kunne ha fått planlagt det med noen folk i kveld og gjort det etter bilde ble tatt imorra. konk uten premier da siden dette ble planlagt på kort tid. noen som liker ideen og kunne tenkt seg å bli med? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 Rainbow Six Vegas 2 Terrorist hunt Normal Map: Kill House Enemy density - Highest Hvem klarer å få rydda flest terrorister før de dør. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 skulle jeg evt ha laga ny tråd om temae? Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 jeg og ein til er lett med på CSS compo Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Rainbow Six Vegas 2 Terrorist hunt Normal Map: Kill House Enemy density - Highest Hvem klarer å få rydda flest terrorister før de dør. Hvis du har en versjon liggende som jeg kan spille over LAN med så er jeg med jeg Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Var det fett på pizza? http://www.facebook.com/album.php?aid=165410&id=529631081&l=61e3f3b947 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Var det fett på pizza? Er vel alltid no fett oppå pizzaen vil jeg tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå