kloningen Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Ryddet unna litt ufin- /usannheter og feilinformasjon med stor skrift. Gruppebilde er, for de som har lyst, ved 17-tiden @ scenen som Martine sier. burde vel kanskje også fjerne posten som svarte på posten du slettet..for sammenhengens skyld.. Lenke til kommentar
RBW Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Da hadde Campin Carl fått disken, da det var hans kake. Rolf, jeg trenger en til Trenger en til? Drit og dra! Nå skal jeg se svette og halvnakne mannfolk som denger løs på hverandre! Heyheyhey! Kor mange ting har du å dele ut, Rolf? Husker ikke, men det er mer igjen... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Jeg fikk nettop andreplass i en gjev kompo! Vanker det premie som den første som vant kompo på HW-rekka i år? Lenke til kommentar
RBW Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 lurer på om jeg skal finne rolf og stalke han Gled deg, blir en hyggelig natt på utsiden av hotellet Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 får jeg en hvis jeg går til hotelle ditt? 1 Lenke til kommentar
RBW Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Jeg fikk nettop andreplass i en gjev kompo! Vanker det premie som den første som vant kompo på HW-rekka i år? Niks, men nå har vel du spenn til å kjøpe premier som du kan dele med de andre? Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Da hadde Campin Carl fått disken, da det var hans kake. Rolf, jeg trenger en til Tusen takk Adrian :3 Lenke til kommentar
RBW Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 får jeg en hvis jeg går til hotelle ditt? Det tror jeg du vet svaret på. (_nei_) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Jeg fikk nettop andreplass i en gjev kompo! Vanker det premie som den første som vant kompo på HW-rekka i år? Niks, men nå har vel du spenn til å kjøpe premier som du kan dele med de andre? Får det ikke før etter TG. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Jeg fikk nettop andreplass i en gjev kompo! Vanker det premie som den første som vant kompo på HW-rekka i år? Fyi, Adrian/jeg vant hdd'en i går før du vant Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 lurer på om jeg skal finne rolf og stalke han Gled deg, blir en hyggelig natt på utsiden av hotellet Hvilket hotell? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Jeg fikk nettop andreplass i en gjev kompo! Vanker det premie som den første som vant kompo på HW-rekka i år? Fyi, Adrian/jeg vant hdd'en i går før du vant Er det en kompo? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Nå synes jeg det ble vel mye mas om ting. Ting, ting, ting. Grådige, er dere. La oss heller snakke om hvor kaldt det er her. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Enig! Jeg sitter i T-skjorte og koser meg. Hva med dere? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Enig! Jeg sitter i T-skjorte og koser meg. Hva med dere? Sitter med jakke og u-koser meg. Skjønner ikke hvorfor de er så slemme mot oss. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Enig! Jeg sitter i T-skjorte og koser meg. Hva med dere? Superundertøy oppe og ned samt ullsokkar! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Medic er visst på saken da. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Superundertøy oppe og ned samt ullsokkar! Ullsokker og strømpebukse er på plass. Det er verre med ulltrøye, gitt. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Pc`n min fryser. Den "klager" på at temperaturen er lav, selv når den er veldig hardt belastet. Jeg har det ikke noe bedre selv heller Greit nok at de lufter, men de har vel hatt gjennomtrekk i over 2 dager nå... Det hjelper ikke at det er en mild bris HELE tiden, rett mot ansiktet mitt. Endret 2. april 2010 av aklla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå