Gavekort Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Neh. Foreldrene mine er dritsure etter å ha beslaglagt en haug skytespill fra rommet mitt. ^^ Enda en grunn til å piratkopiere, ISO FTW! Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Alle spillene er hentet fra bukta, ja. Skytespill var faktisk grunnen til at jeg kjøpte meg flashet Xbox. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Sidan det kjem til å vera min første tur på TG, så hadde det vore artig å sitte på den rekka (saman med ein kammerat så klart). Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Velkommen skal du være Lenke til kommentar
jonaskvit Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Hvordan er det med billetter? Skal liksom Iceman kjøpe dem da eller? Eller hvordan fungerer det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Du kjøper bilett, og setter Iceman som seater. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 Informasjon om billett/seater lagt inn i førstepost. Vi veteraner har det med å glemme ting vi tar som en selvfølge Lenke til kommentar
Petter Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Hvordan er det med billetter?Skal liksom Iceman kjøpe dem da eller? Eller hvordan fungerer det? God ide vi lar Icemann kjøpe biletter, noen andre en han som er imot? Lenke til kommentar
silinox Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 så lenge jeg ikke må betale for min så greit : :!: Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Så seater trenger ikke skrives inn før du bestiller billett? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 Seater trenger ikke å skrives inn før jeg sier det. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 For å formulere spørsmålet bedre.. Kan seater legges inn ETTER å ha bestilt billett? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 For å formulere spørsmålet bedre.. Kan seater legges inn ETTER å ha bestilt billett? Du kan ikke velge seater før du kjøper bilett. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 -__________________________________________________________________- The question. Read it. :] Lurer på om seater må velges i det øyeblikk du bestiller, eller om dette kan legges til senere. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Du kan gjøre det senere. Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Du kan også bytte seater så mange ganger du vil, eller sette deg som din egen seater. Muligheten for å bytte plass ble i år stengt i midten/slutten av mars (hvis jeg husker riktig). Endret 22. september 2009 av martin808 Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Du må vente til etter du har kjøpt bilett for å velge seater, da de sansynligvis ikke opner for å velge seater før bilettene er utsolgt. I det øyeblikket du bestiller/betaler biletten er det derfor umulig å velge seater. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Hmm.. Denne må jeg ha i mine innlegg.. Det KAN hende jeg melder meg på her, hvis vi blir få som drar herifra til TG. Egentlig er vi nesten 10 stk. men det er nesten ingen som gidder fordi "det er så dyrt" "har bedre ting å gjøre i ferien". o.o Så hvis det kun blir et par stykker kan det hende jeg melder meg på her. Selv om jeg ikke er så aktiv... Noe jeg må få gjort noe med.. : D Lenke til kommentar
redsword Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) jeg skal være med på TG2010! så Iceman.. vil du ha meg der for 2 gangs skyld? skulle jo egentlig være med i år.. men jobben tok knekken på meg! Men nå har man fått flytta hjem til nerdebula si!! så nå er det bare for meg å dra nedover PS: jeg skal ikke ha ryggen vendt mot scena!! jeg skal ha plass midt i rekka mot scena! <3 Endret 25. september 2009 av redsword Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå