Lemon Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Herreguuuuuud så fin. Like før jeg går og gjør krav på den. Eller i hvertfall en halvtimes kos. Lenke til kommentar
RBW Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Synes folk kan betale for seg selv jeg, ikke bare: få få få, selv om det er awesome og få ting Hehehehe, og etter en slik kommentar er det ekstra fantastisk at det er nettopp Petter som stakk av med harddisken. Vel, følg med, jeg har flere som skal bort. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Jeg var heldig og dusja med noen veldig koselige jenter. Ehm? :!: Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Godt han fikk den, ellers veit jeg han hadde blitt gørrforbanna. Han har rota rundt med det her siden i går, og vi fikk så vidt lov å spise opp før han måtte råkjøre tilbake til skipet. Lenke til kommentar
RBW Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hehehe, godt å høre! Ellers kan Iceman få en uansett, for styret med å organisere alt. Bilde er frivillig, men er jo ekstra hyggelig om alle stiller opp da... *hint, hint* Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Ghawd, så bra en harddisk hadde passet nå. Genialt å glemme harddisken sin hjemme *gjøre seg klar til neste konk fra RBW* Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hehehe, godt å høre! Ellers kan Iceman få en uansett, for styret med å organisere alt. Bilde er frivillig, men er jo ekstra hyggelig om alle stiller opp da... *hint, hint* Enig. Også den som organiserte pizzautflukt, synes jeg. Masse arbeid det også. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Jahh! Berre eg får med meg neste "konkurranse" i tide, eg, så neste premie min. (sure ) Just you wait, guys... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hehehe, godt å høre! Ellers kan Iceman få en uansett, for styret med å organisere alt. Bilde er frivillig, men er jo ekstra hyggelig om alle stiller opp da... *hint, hint* Enig. Også den som organiserte pizzautflukt, synes jeg. Masse arbeid det også. men å si ifra at det ikke ble peppes klarte dere ikke... morro å tusle rundt i hamar på leting etter dere Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 men å si ifra at det ikke ble peppes klarte dere ikke... morro å tusle rundt i hamar på leting etter dere Vi sa fra til alle som var ved Peppes ved avtalt tid. Og med 43 kjente og ukjente mennesker på slep, hvordan forventer du at man til enhver tid skal ha oversikten over hvor alle er? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 legge ut TLF nummere i første post ? og ikke vår skyld NOEN måtte kjøre hamar rundt.. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Gjort er gjort; neste gang stoler vi ikke på Peppes Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Gjort er gjort; neste gang stoler vi ikke på Peppes skal vi regne ut og sende dem en mail på hvor mye dem tapte ? skal evt også legge til hvor lnag tid det hadde tatt og fikse alt for oss? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Gjort er gjort; neste gang stoler vi ikke på Peppes Damn straight. Jeg sa uansett fra meg ansvaret da jeg hadde delt dere inn i grupper og sortert skyssen, så dette er ikke noe jeg tar på meg skylden for. Nemlig. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Jeg har alltid sagt at TG er noe dritt. Vi drar på La Perla, Hamars beste pizzarestaurant for andre gang i dag om en times tid. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Jeg har alltid sagt at TG er noe dritt. Vi drar på La Perla, Hamars beste pizzarestaurant for andre gang i dag om en times tid. Spent på hvor lang tid det tar før du redigerer denne. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Jeg har alltid sagt at TG er noe dritt. Vi drar på La Perla, Hamars beste pizzarestaurant for andre gang i dag om en times tid. BLASPHEMY!! Lenke til kommentar
pululf Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 second that TG er noe dritt altså! XD Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Da hadde Campin Carl fått disken, da det var hans kake. Rolf, jeg trenger en til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå