Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Kan se for meg å deilig de TG dusjene er etter at alle de 2000 hybelkaninene har vært å vasket seg ^^ Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Vi er jenter. Vi blir ikke skitne. Vi tar oss bare en dusj i ny og ne for syns skyld. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Ja, det må man, Lemon. Kult å være litt viktig, da. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Det var noen jenter i garderoben tidligere i dag som dreiv og prata så jææævlig dritt om alle andre jenter på TG. Tydeligvis er alle andre jenter her bare med kjæresten eller ute etter å få seg noe, og dette la de ut om i det vide og det breie. Urk, for noen kvalme kvinnfolk, men jeg merker egentlig en del ekle holdninger mellom jenter her. Blikkbasert, selvsagt. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Det var noen jenter i garderoben tidligere i dag som dreiv og prata så jææævlig dritt om alle andre jenter på TG. Tydeligvis er alle andre jenter her bare med kjæresten eller ute etter å få seg noe, og dette la de ut om i det vide og det breie. Urk, for noen kvalme kvinnfolk, men jeg merker egentlig en del ekle holdninger mellom jenter her. Blikkbasert, selvsagt. Kom noen inn i garderoben i går når jeg var i ferd med å gjøre meg ferdig som prata om akkurat det samme. Virka som om de mente jenter ikke hadde noe på TG å gjøre. Bortsett fra de, selvfølgelig, for de var jo gamerchicks. Endret 2. april 2010 av bazukh Lenke til kommentar
(PiD) EiRiCH Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Det er nok nerd til alle! Lenke til kommentar
Balli Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 jenter kan da være like nerdete på andre felt som gutter ? eller ? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Kom noen inn i garderoben i går når jeg var i ferd med å gjøre meg ferdig som prata om akkurat det samme. Virka som om de mente jenter ikke hadde noe på TG å gjøre. Bortsett fra de, selvfølgelig, for de var jo gamerchicks. Høres ut som samme ulla. Jeg skjønner ikke hvorfor jenter er så dritt mot hverandre bestandig. I hvert fall yngre jenter, som det er sterk overvekt av her. Det er tusen ganger mer chill i garderoben når det er litt eldre jenter der, sånne som er rundt 20 og oppover. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 helt enig liker at det er jenter på rundt 20 i garderoben min også Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 jenter kan da være like nerdete på andre felt som gutter ? eller ? Kan, ja, men det er nok ikke veldig utbredt i alderen pre-20. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 helt enig liker at det er jenter på rundt 20 i garderoben min også Vi to dusje sammen sier du? Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Kom noen inn i garderoben i går når jeg var i ferd med å gjøre meg ferdig som prata om akkurat det samme. Virka som om de mente jenter ikke hadde noe på TG å gjøre. Bortsett fra de, selvfølgelig, for de var jo gamerchicks. Høres ut som samme ulla. Jeg skjønner ikke hvorfor jenter er så dritt mot hverandre bestandig. I hvert fall yngre jenter, som det er sterk overvekt av her. Det er tusen ganger mer chill i garderoben når det er litt eldre jenter der, sånne som er rundt 20 og oppover. enig. nå er jeg nok en av de 20+ og kom i snakk med en kjempe koselig jente i går. Lenke til kommentar
RBW Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Skal vi sedda, da drar harddiskekspressen straks fra Oslo, men tar sikkert noen timer før jeg lusker rundt i hallen. Altså, førstemann, eller kvinne, som huker tak i meg får en 1,5 TB ekstern harddisk fra Western Digital. Utenfor hallen har jeg en grønn AMD-pose, inne i hallen en svart HW.no-skjorte. Siden jeg er så snill dropper jeg kravet om vaselinboks. Bilde finner du i profilen min... Edit: Noe pøn må jeg jo finne på. Etter å ha stresset rundt siden torsdag morgen uten sjanse til å få bytte klær eller dusje vil jeg gjerne man i tillegg til å huke tak i meg har med seg en eller annen form for hygieneartikkel. Altså, såpe, shampo, tannkrem, deo osv. Såpe hentet fra toalettet i et beger eller så teller _ikke_. Endret 2. april 2010 av RBW Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Jeg som har brukt hele dagen på og skaffe vasselin lignende produkter. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Skal vi sedda, da drar harddiskekspressen straks fra Oslo, men tar sikkert noen timer før jeg lusker rundt i hallen. Altså, førstemann, eller kvinne, som huker tak i meg får en 1,5 TB ekstern harddisk fra Western Digital. Utenfor hallen har jeg en grønn AMD-pose, inne i hallen en svart HW.no-skjorte. Siden jeg er så snill dropper jeg kravet om vaselinboks. Bilde finner du i profilen min... Edit: Noe pøn må jeg jo finne på. Etter å ha stresset rundt siden torsdag morgen uten sjanse til å få bytte klær eller dusje vil jeg gjerne man i tillegg til å huke tak i meg har med seg en eller annen form for hygieneartikkel. Altså, såpe, shampo, tannkrem, deo osv. Såpe hentet fra toalettet i et beger eller så teller _ikke_. Bad timing, man. HW-rekka drar på Peppes klokka 18.00 =/ Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Høres ut som samme ulla. Jeg skjønner ikke hvorfor jenter er så dritt mot hverandre bestandig. I hvert fall yngre jenter, som det er sterk overvekt av her. Det er tusen ganger mer chill i garderoben når det er litt eldre jenter der, sånne som er rundt 20 og oppover. Ja. Blir ikke noe flere jenter på TG av at alle oppfører seg crappy mot hverandre. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Jeg var heldig og dusja med noen veldig koselige jenter. Lenke til kommentar
RBW Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Jeg som har brukt hele dagen på og skaffe vasselin lignende produkter. Ahhh, godt poeng. Vasselin er herved en hygieneartikkel! Bad timing, man. HW-rekka drar på Peppes klokka 18.00 =/ Uten meg ja, dere får spise raskt da Aner som sagt ikke når jeg rekker å komme meg til Hamar, men noen timer tar det raskt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå