Lemon Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Jeg kom på nå at det er flust med mindreårige her. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Jeg tar avstand fra dette, jeg er tross alt mindreårig. Men du er fortsatt moren min. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 "Going down on Lemon". Nei, huff, den var litt på grensa. Jeg prøvde å være litt mer subtil jeg da, men neida, rop det ut du. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Subtilitet har alltid vært et svært selektivt karaktertrekk hos meg. Lenke til kommentar
RBW Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Kaffetørste gærningen? Hrmf... Hmmm... men seriøst, er det virkelig noen som vil ha slike fillete reklameskjorter? Kanskje man skulle kjørt begge deler til neste år da? Hvis du henger litt i stroppen rekker du ordne det til søndag. Altså... det som finnes av slike trykkerier er liksom stengt nå da. Dessuten må jeg henge i stroppen som bare fy for å komme meg tilbake til TG :S Hmmm... men seriøst, er det virkelig noen som vil ha slike fillete reklameskjorter? Kanskje man skulle kjørt begge deler til neste år da? Reklame eller ei, det er kjekt å ha et lite fysisk minne. Jeg har fortsatt TG05-skjorta mi liggende hjemme ubrukt. Ah, såpasssssss... la meg undersøke litt rundt da. Men jeg lover intet, egentlig er jeg i pappaperm for tiden. Kaffetørste gærningen? Hrmf... hvor er du? finner deg ikke idag heller. igår gikk jeg rundt med en kaffekopp i 30 min å så etter deg I Oslo! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Oslo? Har noen seilt med skipet sørover mens jeg sov? Lenke til kommentar
privinius Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Jeg kom på nå at det er flust med mindreårige her. Inkludert din bror som sannsyneligvis kommer til å se det. Lenke til kommentar
(PiD) EiRiCH Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Jeg kom på nå at det er flust med mindreårige her. Inkludert din bror som sannsyneligvis kommer til å se det. Så det i stad. VERY NIIICE!! Lenke til kommentar
privinius Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Incest-Eirik! Det har litt klang i seg, faktisk! Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Legg ut noen bilder da peepz Lenke til kommentar
(PiD) EiRiCH Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Incest-Eirik! Det har litt klang i seg, faktisk! Incest er best for folk flest, på fest, med en hest fra budapest. Husk å ta med prest, det er da man nyter det mest. DET har litt klang i seg! Endret 2. april 2010 av (PiD) EiRiCH Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Er det snø/regn/kaldt ute i dag? Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Ut i fra chatten er det fint, ikke regn vær ute nå Endret 2. april 2010 av Campin Carl Lenke til kommentar
Musty Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 her i bergen er det strålende sol... Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Ut i fra chatten er det fint, ikke regn vær ute nå Superfunny at ingen er ute, og må referere til andre kilder for noe så enkelt som været. Lenke til kommentar
privinius Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Da jeg var å badet istad iallefall, var det overskyet, ikke noe nedbør, men rimelig kaldt. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Argh. Ikke mer kulde nå... Har akkurat blitt varm nok til å våge meg i retning dusjen, så det blir koselig å sitte ved siden av meg på Peppes etterpå. Er det forresten fortsatt sånn opplegg med at jentene må låne nøkkel fra infodesken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå