Rudde Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Det vil i såfall bli første gang. http://www.hardware.no/artikler/tg08_bildespesial_2/50062 nope Blir det t-shirts i år? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Nei, det blir i steden lyst ut små utfordringer i tråden, hvor man kan vinne diverse smågodt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Awh, jeg ville heller hatt en T-Skjorte med HW-logoen Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Awh, jeg ville heller hatt en T-Skjorte med HW-logoen Lenke til kommentar
Musty Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 er oj det TG handler om er det ikke det da, familiebilder? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Helt korrekt. Flere hundre gigabytes med familiebilder. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Awh, jeg ville heller hatt en T-Skjorte med HW-logoen Ja. Nå er det sånn at de som er ressurssterke stikker av med alle godsakene. Hadde vi fått t-skjorter hadde til og med jeg hatt muligheten til å få noe fint. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Si ifra når han kaffetørste gærningen ankommer, skal ha tak i han Lenke til kommentar
RBW Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Kaffetørste gærningen? Hrmf... Hmmm... men seriøst, er det virkelig noen som vil ha slike fillete reklameskjorter? Kanskje man skulle kjørt begge deler til neste år da? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Kaffetørste gærningen? Hrmf... Hmmm... men seriøst, er det virkelig noen som vil ha slike fillete reklameskjorter? Kanskje man skulle kjørt begge deler til neste år da? Hvis du henger litt i stroppen rekker du ordne det til søndag. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hmmm... men seriøst, er det virkelig noen som vil ha slike fillete reklameskjorter? Kanskje man skulle kjørt begge deler til neste år da? Reklame eller ei, det er kjekt å ha et lite fysisk minne. Jeg har fortsatt TG05-skjorta mi liggende hjemme ubrukt. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hvis jeg får en sprittusj og noen hvite t-skjorter kan jeg skrive på dem, jeg, altså. Mot en harddisk eller to. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Jasså, tenkt å gjøre fanklubben din offisiell? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Kaffetørste gærningen? Hrmf... hvor er du? finner deg ikke idag heller. igår gikk jeg rundt med en kaffekopp i 30 min å så etter deg Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Jasså, tenkt å gjøre fanklubben din offisiell? Jepp. "Lemon's submerged diciples". Også den fine blekkspruten min. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hva skal være slagordet da? "Going down with Lemon"? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) "Going down on Lemon". Nei, huff, den var litt på grensa. Endret 2. april 2010 av Lemon Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hva skal være slagordet da? "Going deep with Lemon"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå