Gå til innhold

HW-rekka@TG2010 (Det er over nå, sees igjen til neste år =/

Livsviktig!  

98 stemmer

1. 1. IceTøs eller TøsMan?

2. 2. BurkaGuri eller TøseBurka?

Anbefalte innlegg

Da må du se til helsikke å bestemme deg snart, for om du hadde fulgt med bittelitt, hadde du kanskje registrert mine utallige purringer på at folk skal sjekke at alt som står i Peppes-tråden er riktig. Du står blant annet oppført som sjåfør av en full bil, og når du ikke protesterer tar jeg det for god fisk at det er riktig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjansen er vel heller stor for at jeg møter opp, publisitet klarer jeg meg veldig godt uten, men det er sikkert mulig å dra på peppez med dere uten å få tryne klistra på forsiden av "se & hør"...

Sjansen er lik 100 prosent nå. Du sitter så djupt nedi gjørma at det ikke snakk om å komme seg ut igjen. Bare la det skje, så er det langt mindre smertefullt. :cool:

Lenke til kommentar

Sjansen er vel heller stor for at jeg møter opp, publisitet klarer jeg meg veldig godt uten, men det er sikkert mulig å dra på peppez med dere uten å få tryne klistra på forsiden av "se & hør"...

Sjansen er lik 100 prosent nå. Du sitter så djupt nedi gjørma at det ikke snakk om å komme seg ut igjen. Bare la det skje, så er det langt mindre smertefullt. :cool:

Mulig jeg må sette forbud mot publisering av bilder av meg...

Jobben min er gjerne ikke så glad i publisering de ikke har godkjent.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

der ble en same offer for gaffateip.

Og du bare satt der og så på?

Du burde vært med, vi hadde et sjeldent tilfelle av sterk midlertidig retardness og rettferdig mobbing av samer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...