TheMartine Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Da må du se til helsikke å bestemme deg snart, for om du hadde fulgt med bittelitt, hadde du kanskje registrert mine utallige purringer på at folk skal sjekke at alt som står i Peppes-tråden er riktig. Du står blant annet oppført som sjåfør av en full bil, og når du ikke protesterer tar jeg det for god fisk at det er riktig. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Sjansen er vel heller stor for at jeg møter opp, publisitet klarer jeg meg veldig godt uten, men det er sikkert mulig å dra på peppez med dere uten å få tryne klistra på forsiden av "se & hør"... Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Sjansen er vel heller stor for at jeg møter opp, publisitet klarer jeg meg veldig godt uten, men det er sikkert mulig å dra på peppez med dere uten å få tryne klistra på forsiden av "se & hør"... Sjansen er lik 100 prosent nå. Du sitter så djupt nedi gjørma at det ikke snakk om å komme seg ut igjen. Bare la det skje, så er det langt mindre smertefullt. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Jeg vil besøke noen o_O Kan besøke meg. Sitter ca. 50 cm fra deg Lenke til kommentar
RandomNOOB Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Jeg vil besøke noen o_O BESØK meg å Larsera S10 og 11 R 64 Endret 1. april 2010 av RandomNOOB Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Jeg vil besøke noen o_O Kan besøke meg. Sitter ca. 50 cm fra deg Done Ble veldig ute av fokus, men ok xD Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Sjansen er vel heller stor for at jeg møter opp, publisitet klarer jeg meg veldig godt uten, men det er sikkert mulig å dra på peppez med dere uten å få tryne klistra på forsiden av "se & hør"... Sjansen er lik 100 prosent nå. Du sitter så djupt nedi gjørma at det ikke snakk om å komme seg ut igjen. Bare la det skje, så er det langt mindre smertefullt. Mulig jeg må sette forbud mot publisering av bilder av meg... Jobben min er gjerne ikke så glad i publisering de ikke har godkjent. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Ok, så du jobber i PST. So what? Du får kle deg ut, da. Briller og bart burde holde. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 jobber nok ikke i PST nei, men forcen... uansett, dette kommer vel ikke på forsiden av hardware.no? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Det vil i såfall bli første gang. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Herregud på paranoid du er. Jeg aner ikke hvor de bildene blir av, jeg. Mine skal jeg i hvert fall holde for meg selv...og dele med forumet, selvsagt ^^ Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Herregud på paranoid du er. Jeg aner ikke hvor de bildene blir av, jeg. Mine skal jeg i hvert fall holde for meg selv...og dele med forumet, selvsagt ^^ det er vel heller jobben min som er paranoid... Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 det er vel heller jobben min som er paranoid... Ja, ja, samme det. Om du er så beskyttet at de ikke tåler å se fjeset ditt i noe offentlig rom, synes jeg faktisk det er rart de har sluppet deg ut på TG, hvor det tas bilder oftere enn du blunker. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 du er på tg og redd for å få bilder av deg ut på nette? ps: hei til hw rekka Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hva for en jobb? Bør da kunne ha bilder av seg selv sånn personlig-sett uavhengig av jobben... eller? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Det vil i såfall bli første gang. http://www.hardware.no/artikler/tg08_bildespesial_2/50062 nope Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 der ble en same offer for gaffateip. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 der ble en same offer for gaffateip. Og du bare satt der og så på? Du burde vært med, vi hadde et sjeldent tilfelle av sterk midlertidig retardness og rettferdig mobbing av samer. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 der ble en same offer for gaffateip. Og du bare satt der og så på? Du burde vært med, vi hadde et sjeldent tilfelle av sterk midlertidig retardness og rettferdig mobbing av samer. skulle ha spurt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå