Campin Carl Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Slik jeg ser det, er det største problemet hvordan vi skal få lurt Iceman til å bli med i år. Vi kan lokke ha med kake? Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Slik jeg ser det, er det største problemet hvordan vi skal få lurt Iceman til å bli med i år. Rosa ponni? Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Vi sier at det er 72 jomfruer som venter på han bak ett forheng, men de kommer ikke fram før han har blitt avbildet. Endret 1. april 2010 av martin808 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Vi foreslo gaffa i fjor, men da ble han morsk. Virkelig morsk. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Vi foreslo gaffa i fjor, men da ble han morsk. Virkelig morsk. og problemet var? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Det beste hadde vært om han ikke skjønte hva som foregikk før bildet allerede var tatt, egentlig. Lenke til kommentar
RBW Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Slik jeg ser det, er det største problemet hvordan vi skal få lurt Iceman til å bli med i år. En ekstern harddisk? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Slik jeg ser det, er det største problemet hvordan vi skal få lurt Iceman til å bli med i år. En ekstern harddisk? jeg vil heller ikke bli tatt bilde av, trenger motivasjon Lenke til kommentar
RBW Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 RBW: I'm waiting for challenges Isj, ja, jeg måtte dessverre til Oslo en tur. Så hva med at førstemann som huker tak i meg når jeg kommer i morgen får en 1,5 TB fra Western Digital? Siden kanskje ikke så mange vet hvordan jeg ser ut så satser jeg på å ha en knallgrønn bærepose med noe datarelatert reklame på. Ok, vedkommende må også ha en boks vaselin i baklommen.. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Slik jeg ser det, er det største problemet hvordan vi skal få lurt Iceman til å bli med i år. En ekstern harddisk? Den som får med Iceman på fellesbildet, får en premie i form av en ekstern harddisk? Eller Iceman får premie for å bli med på bildet? Lenke til kommentar
RBW Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Slik jeg ser det, er det største problemet hvordan vi skal få lurt Iceman til å bli med i år. En ekstern harddisk? Den som får med Iceman på fellesbildet, får en premie i form av en ekstern harddisk? Eller Iceman får premie for å bli med på bildet? Egentlig var det en spøk, men vi får nå se da... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Hååh, du kan ikke tulle med sånt. Det hadde nok fått han med på bildet, i hvert fall. Lenke til kommentar
RBW Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Så sant, så sant. Jeg hadde jo tenkt å sende en i Icemans retning uansett, siden han legger ned så mye tid i dette. Men! Sett i lys av de siste innleggene setter jeg som krav at han blir med på bildet... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Så sant, så sant. Jeg hadde jo tenkt å sende en i Icemans retning uansett, siden han legger ned så mye tid i dette. Men! Sett i lys av de siste innleggene setter jeg som krav at han blir med på bildet... Det høres jo veldig bra ut, egentlig. Og ja, smart å sette som krav at han skal være med på bildet, syns jeg. Men jeg syns han hvisker noe om gaffing her borte. Mulig han vil at det skal se ut som tvang. Om ikke annet. O.o Lenke til kommentar
pululf Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Hvorfor tvinge ham hvis han ikke vil? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Hvorfor tvinge ham hvis han ikke vil? samme grun som at vi skal tvinge alle andre fra forumet som ikke vil, BECAUSE WE CAN Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 alle andre på forumet? mener du at jeg, som ikke er på HW-rekka, også skal stille opp??? glem det, har aldri vært med på det bildet før, dette året blir neppe første året... Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Men du er klar over den enorme eksponeringsrisikoen du vil utsettes for på Peppes i morgen, aklla? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Men du er klar over den enorme eksponeringsrisikoen du vil utsettes for på Peppes i morgen, aklla? nå har jeg sagt gjentatte ganger at jeg ikke vet om jeg blir med eller ikke da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå