Campin Carl Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Lurer jeg også litt på Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Lurer jeg også litt på Ikke bestemt enda, er under planlegging! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Vi tar det lørdag. Lørdag funker bra. Hm? Lørdag. Vi tok det lørdag i fjor, da tar vi det lørdag i år også. Klokkeslett? Tidlig ettermiddag. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Tinam! Skal du ha USB til LG kabel? Lenke til kommentar
RBW Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Ok, lørdag en gang? Jeg har snakket med 7rym, og vi kan bruke scenen, han skulle organisere litt. Så da trenger vi bare et tidspunkt for når man omtrentlig har lyst til å få tatt bilde. Ettersom scenen brukes til mye annet er ting litt løst enn så lenge, men hvis lørdag sånn etter 12:00 høres greit ut så sjekker jeg hva som er ledig. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Ok, lørdag en gang? Jeg har snakket med 7rym, og vi kan bruke scenen, han skulle organisere litt. Så da trenger vi bare et tidspunkt for når man omtrentlig har lyst til å få tatt bilde. Ettersom scenen brukes til mye annet er ting litt løst enn så lenge, men hvis lørdag sånn etter 12:00 høres greit ut så sjekker jeg hva som er ledig. Jeg stemmer for lørdag en gang rundt klokka 13, 14. Da er scena ledig, ingen compoer pågår og de aller fleste bør være oppe innen da. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 RBW: I'm waiting for challenges Lenke til kommentar
RBW Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Ok, lørdag klokken 17:10-25 kunne vi få bruke den. Med scenelys ++ skulle alle forutsetninger være på plass. Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Det er jo en grei tid da. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Vel, vi vil jo ha scenelys. Uten det blir det crap. Greit for meg, med andre ord. Lenke til kommentar
larsere Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Hey, hvem skulle selge musematte for 10Kr ? PM! Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Er scenen nokon vinn for wheelman da? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Er scenen nokon vinn for wheelman da? Løfte? skal da ikke være noe umulighet å få til noe slikt Endret 1. april 2010 av aklla Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Jeg er maskin og frakter han på ninjavis opp. Dere andre må frakte hans trone. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 2 stykk klarer og få Wheelman opp på scenen Vi klarte jo trossalt og få han opp trappa til bowlingen i Drammen uten problemer ^^, Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Slik jeg ser det, er det største problemet hvordan vi skal få lurt Iceman til å bli med i år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå