Gå til innhold

HW-rekka@TG2010 (Det er over nå, sees igjen til neste år =/


Livsviktig!  

98 stemmer

  1. 1. IceTøs eller TøsMan?

  2. 2. BurkaGuri eller TøseBurka?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

... BFBC2.....

Neeeeeeeei! Ikke si at dere spiller det også? Svarte heller! Her sitter jeg stuck på en gammel X60s uten håp om å spille det gullspillet. Argh!

1 Vare (av type hdd eller lignende) gir 1 time på valgfritt spill av disse:

619322.jpeg

spilles på en i7/2x5870 rig med 2560*1600 30" skjerm

Lenke til kommentar

Pokker som folk frister meg med spilling da? Lokke meg ut på smale sti på en slik måte.. tsk, tsk, tsk!

 

Men, jeg kan godt knipse dere, slik at alle får vært med på bildet. Om det er ønskelig kan vi vel sikkert få låne scenen, jeg kan godt spørre.

Lenke til kommentar

Pokker som folk frister meg med spilling da? Lokke meg ut på smale sti på en slik måte.. tsk, tsk, tsk!

 

Men, jeg kan godt knipse dere, slik at alle får vært med på bildet. Om det er ønskelig kan vi vel sikkert få låne scenen, jeg kan godt spørre.

Du tar ansvar, med andre ord? :p

 

Det kan jeg sikkert, er vel sikkert ikke noe stress å låne scenen litt. Få dem til å skru på skikkelig med lyskastere, så blir det så bra atte. Om det ikke er nok bare fyrer jeg opp ond-blitzen.

Lenke til kommentar

Jeg tenkte også på det bildet. Har fulgt med litt på været for å se hvilken dag det ikke dritt ute, men om vi kan låne scena er det jo gull. Altså, sett at vi får ordentlig lys. Og at vi klarer å stille oss slik at alle synes. Tar vi det ute i bakken er det lettere, i og med at det blir forskjellig høyde på rekkene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...