Arneeyy Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 And the winner iiiiiis: Tøseguri! Premie kan hentes hos Arneeyy på TG 2010. :!: Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Alle snakker med alle på HW rekka, sånn er det. Du kommer nok ikke til å sitte så mye på plassen din. Hva? Jeg snakket kanskje med 30-40% av alle på rekka, jeg. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Nå var rekka svææær også, da. En rad (1/4 av HW-rekka i 09) er akseptabelt sosialitstsnivå, syns nå jeg. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Enig, Hjulmænn. Eneste grunnen til at det ble så mange, var fordi jeg måtte mase mye om masse. Sosialt å mase, seru! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 And the winner iiiiiis: Tøseguri! Premie kan hentes hos Arneeyy på TG 2010. :!: Yay! I win the price! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Oh yeah. I hvert fall for 09. Spørs om du vinner i 2010 om du bytter nick. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Oh yeah. I hvert fall for 09. Spørs om du vinner i 2010 om du bytter nick. Sant det, er ikke lenge til jeg kan bytte nick igjen.. Men på en annen side, jeg har blitt litt glad i TøseGuri. Og forhåpentligvis ender jeg ikke opp med å se ut som er russisk hore på gruppebildet Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 18. september 2009 Forfatter Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Og forhåpentligvis ender jeg ikke opp med å se ut som er russisk hore på gruppebildet Du kommer alltid til å være ei russisk hore for meg Endret 18. september 2009 av Iceman™ Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Hadde det vært mulig å få sitte med noen med hylle eller noe slikt? Vet ikke om jeg gidder å lage hylle til èn (kanskje to) plass(er).. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Blir vel å se igjen i år også. Hadde det storkoslig med en god trøndergjeng bak oss i fjor! Og i år skal jeg påpasse at seatingen går litt lettere for deg Iceman. Sitter igjen med dårlig samvittighet for tullet i fjor. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Siden det diskuteres mye rundt støm osv i TG10-tråden nå for tiden, tenkte jeg det passet å spørre om dette her: Har dere på HW-rekka hatt problemer med strømbrudd osv i løpet av TG? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Jeg hadde ingen problemer i år, la heller ikke merke til at det ble svart hos andre heller. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Har dere på HW-rekka hatt problemer med strømbrudd osv i løpet av TG? De bak Team24 hadde problemer et par ganger tredje dagen, men tror de fant ut at det var grunnet kortslutning hos en av deltagerne. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hadde det vært mulig å få sitte med noen med hylle eller noe slikt? Vet ikke om jeg gidder å lage hylle til èn (kanskje to) plass(er).. Skal du ikke se bort ifra Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Jo, det må jeg nok, da jeg ikke kommer på TG dette året. Foreldrene mine har konkludert med at jeg ikke er gammel nok/moden nok til å reise på TG. Får ha det gøy dere, uansett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Jo, det må jeg nok, da jeg ikke kommer på TG dette året. Foreldrene mine har konkludert med at jeg ikke er gammel nok/moden nok til å reise på TG. Får ha det gøy dere, uansett. For tidlig å gi opp enda Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Jo, det må jeg nok, da jeg ikke kommer på TG dette året. Foreldrene mine har konkludert med at jeg ikke er gammel nok/moden nok til å reise på TG. Får ha det gøy dere, uansett. Jeg kan tilby å kidnappe deg, og lagre deg på TG. Du må bare gi meg en iskald cola på glassflaske. Deal? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Jo, det må jeg nok, da jeg ikke kommer på TG dette året. Foreldrene mine har konkludert med at jeg ikke er gammel nok/moden nok til å reise på TG. Får ha det gøy dere, uansett. Enig med Tøs, ikke gi opp! Du har noen måneder å mase på enda Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Neh. Foreldrene mine er dritsure etter å ha beslaglagt en haug skytespill fra rommet mitt. ^^ Får legge det på is inntil videre iallefall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Neh. Foreldrene mine er dritsure etter å ha beslaglagt en haug skytespill fra rommet mitt. ^^ Ahh, det der minner meg om når jeg var ung og dum.. Gode minner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå