Gå til innhold

HW-rekka@TG2010 (Det er over nå, sees igjen til neste år =/


Livsviktig!  

98 stemmer

  1. 1. IceTøs eller TøsMan?

  2. 2. BurkaGuri eller TøseBurka?



Anbefalte innlegg

Jeg får i det minste tid til å spille FFXIII på min til så langt trofaste PS3. Bare jeg får en ny skjerm, den jeg har nå har fått noen stygge fargede striper et stykke til høyre. Burde gå på garantien, men vil helst ha en som takler 50hz-signalet fra PS3'n når jeg spiller PS2-spill. Denne (Samsung Syncmaster 2443BW) syter bare om "not optimal resolution" i 20 sekunder før den går i sort....

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
er det greit å ta med xbox 360 til TG? Tenkte å ta med en liten 5ports switch så jeg kan få koblet den på. Eventuelt spørre crew om det går bra?

 

Har hørt at folk på andre lans liksom bare får en port, og at den regelen er STRENG. Noe annerledes med dette på Tg?

Du får en port, men to IP-adreser. Så ingenting som stopper deg fra å ta med en switch.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Som jeg ikke fikk koble meg på :( (dog fordi jeg ikke hadde lang nok kabel)

 

Du får sette deg nærmere meg til neste år da.. :wee:

 

Har større planer om å dra med switchen da også hvis det av en eller annen grunn ikke blir Gbit lan på TG.

(NB, jeg tar ikke ansvar for traumer pga. overdreven tafsing)

Er uansett en fordel å sitte på samme switch med DC++, har opplevd at går trafikken fra switch til switch synker hastigheten betraktelig.

 

Og jeg har planer om å overgå meg selv med hvor mye materiale jeg skal dele på DC-hubben, Jeg skal klare over 3, muligens oppmot 4TB.

 

 

:fun:

Lenke til kommentar

Omformulerer spørsmålet ovenfor.

 

 

Vil ikke swichene på rekka (HW-rekka) bli veldig belastet, pga det blir 1 Gb/s per plass. Og når swichen ut fra hele rekka er på 2 Gb/s så er det jo bare 2stk i teorien som kan få full hastighet.

 

Jeg vet at Tech crew sier at rekkene ikke har vært i nærheten av og nå toppen, men på HW-rekka sitter vell litt mere enn gjennomsnittet på DC? :love:

Vet at det ikke er garantert med 1 Gb/s per plass da.

 

Eller tar jeg feil?

 

-------------------------

 

Jeg har faktisk tenkt å kjøpe 4TB før TG kun for å ikke være redd for å "laste ned for mye." Det er jo alltids en sjangse for at neon av diskene må kjøpes inn før da. :yes:

Endret av martin808
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg må ha mer plass før TG, spesielt hvis det blir Gbit nett.

 

Godt mulig jeg må vurdere å hive ut noen av 500Gb diskene jeg har i serveren nå, de begynner å bli små.

I første omgang skal jeg kjøpe 2x1,5Tb eller 2x2Tb, kommer an på hva som ligger best i pris når jeg kjøper

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Jeg må ha mer plass før TG, spesielt hvis det blir Gbit nett.

 

Godt mulig jeg må vurdere å hive ut noen av 500Gb diskene jeg har i serveren nå, de begynner å bli små.

I første omgang skal jeg kjøpe 2x1,5Tb eller 2x2Tb, kommer an på hva som ligger best i pris når jeg kjøper

 

Det er plass i kabinettet mitt :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...