Gå til innhold

Kjøp av ny bærbar, noen forslag?

LucarioX

Anbefalte innlegg

Hei!

Er på jakt etter en ny Mini-PC/netbook som skal brukes til skole og surfing/musikk/video avspilling hjemme. Trenger altså en liten PC jeg kan ha med meg rundt om kring, en jeg bare kan stappe i sekken som en skolebok.

For meg er det veldig viktig at maskinen har god skjerm (helst blank) som er både lyssterk og skarp med høy oppløsning. Vil også helst ha et tastatur som ikke lett blir møkkete med fingermerker. Budsjettet er på ca. 3500kr, kan strekke meg til 4000kr om jeg får mer for pengene da.

Lurer også på dette med OS. Linux er uaktuelt med tanke på skolen, må altså ha Windows i en eller annen form. Vista har jeg dårlige erfaringer med og XP begynner å bli gammelt, hadde helt klart vært best med Windows 7! Spørsmålet er hvordan jeg skal få til dette, må ha maskinen i hus innen to uker og Windows 7 kommer jo ikke før i slutten av oktober! Hva gjør jeg da? Hørt at jeg får gratis Windows 7 om jeg kjøper en maskin med Vista, hvordan fungerer dette? Hvilken gode netbooks, som oppfølger mine krav selges med Vista?

Håper noen kan hjelpe meg med dette! :)

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...