Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kommer sansynligvis til å komme for fort, hvordan forbrede seg på samleie for første gang?

Gjest Trådstarter

Anbefalte innlegg

Gjest Trådstarter

Jeg har tenkt litt på en ting i det siste. Jeg kommer sansynligvis til å komme alt for fort under første samleie. En dag delte jeg seng med ei jente, med masse klåing. Fikk utrolig boner, og det kom til og med kuksaft, bare av å ligge der. Da hadde jeg riktignok ikke runket på 7 dager, og til vanlig runker jeg 1-2 ganger daglig, men dog. Så hva bør jeg gjøre for å være "safe" første gang?

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene.

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Det å runke vil kanskje gi det noen "dytt" ekstra. Første gang er rask pga kroppen ikke vet hva den går til og følelsen er ukjent.. Pass på at dama har det godt og ha et lang førspill (10hi), så blir det ialf litt bedre enn å bare kjøre på og komme med et "Obs!" etter 40 sek ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...