Gjest Guest_sovedyret_* Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Jeg har siste året bare klart å sovne etter klokken 1. Jeg står opp klokken 6, dvs. jeg SKAL stå opp 6, men klokken blir fort halv 7, og jeg kommer for sent til jobb. Jeg er klar over at jeg ikke har fått nok søvn, men har ikke følt behov for å sove mer. Men de siste 2 ukene har jeg vært skikkelig trøtt og sovner plutselig helt fint klokken 11, og jeg merker at jeg er helt nødt til å ta en høneblund etter middag i tillegg. Sover da plutselig 3-5 timer ekstra i døgnet og er fremdeles skikkelig trøtt og slapp.Jeg syns dette er veldig rart. Det eneste jeg klarer å tenke meg er at vinteren er på vei, sover folk mer om vinteren? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Kjenner meg litt igjen i deg, pleier ofte og ta en lur 1-2 dager i skoleuka. Jeg må opp kl 6 hver dag pga lang busstur til skolen og det er ikke lett å legge seg før kl 23-24. Er vel det som kalles et B menneske Trener du noe da? Kan hende du har lite overskudd. Lenke til kommentar
Gjest Guest_sovedyret_* Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Kanskje det er en mulighet. Jeg trener ganske lite. Går en del kilometer hver dag, men det holder vel kanskje ikke. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Noen kilometer er ikke så mye.. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Tråden stenges pga. brudd på reglene for gjesteposting. For å sitere fra disse kravene til gjesteposting: Dette forumet tillater gjesteposting, det vil si at man ikke må være registrert for å kunne poste her. Men vær obs på at misbruk av muligheten kan medføre utestengelse fra hele diskusjonsforumet. Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Ordningen med gjestefunksjon er til for å gi brukere et utvidet tilbud og mulighet til å kunne sikre seg anonymt om temaer som er av sensitiv art, så vær så vennlig å ikke ødelegg dette med useriøse innlegg. Ved stadig misbruk av denne ordningen vil den bli fjernet. Til informasjon er sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert som informasjon om seksuelle forhold og helseforhold. Moderator vil til en hver tid vurdere om gjestepostingen er i samsvar med de stilte krav. Er du i tvil så kontakt en moderator for vurdering før du poster innlegg. Trådstarter er velkommen til å opprette en bruker på forumet. MVH KVTL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg