b-real Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 http://www.ops-se.com/Videos/Negligence.mpg Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 :o :o OMFG! Er den ekte? Er nok ekte men det er så rart liksom. :o fyfan ka som feiler henne. Kor kan eg få mer info om episoden? :o :o Lenke til kommentar
Gef Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 OMG! det ser ekte nok ut for meg...tror nok hun fikk sparken etter det der eller et nytt kurs i "hvordan håndtere ett våpen" Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Ser at skjorten til den mannen blir flerret opp av det skuddet. Dumme kvinnfolket.. holder jo ikke fingeren på avtrekkeren i en slik situasjon. Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Well I feel safe...... :o .exe Lenke til kommentar
Lch Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 fyfan ka som feiler henne. Det ser da ekte ut, IMO. Hvis du ser på det i slow-mo, er hun fullstendig uforberedt, så jeg tror nok det er et klassisk tilfelle av 'Ooops!'. Jeg vet ikke hva slags gønner hun har, men på en del pistoler er det ikke en 'egen sikring' (altså en frittstående), f.eks Glock P70 eller hva den nå heter, har sikringen 'på' avtrekkeren. Så glipper du med fingeren i retning avtrekkeren, avfyrer du et skudd. Lenke til kommentar
Term Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 dumme kvinnfolk. Det er derfor det er mest mannfolk som er purk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Hvorfor postet du denne i humor? Akkurat den hendelsen der synes jeg ikke er så veldig humoristisk. At de apekattene over der gjør tabber som koster menneskeliv synes jeg ikke er underholdende. Håper hu ble dømt og at offerert saksøkte LVPD og fikk en haug med millioner. En ting er sikkert det ble reaksjoner på den hendelsen der Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Han ble vel ikke truffet vel? Ser at skjorten blir flerret ja men... Anyways har søkt på google etter noe som kan ha blitt skrevet om hendelsen men finner ikke den. Er det noen som har url til en avis der det er blitt skrevet om dette? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Dumme kvinnfolket.. holder jo ikke fingeren på avtrekkeren i en slik situasjon. Let for deg å si det, er jamme glad eg ikke er purk i usa. :wink: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Dumme kvinnfolket.. holder jo ikke fingeren på avtrekkeren i en slik situasjon. Let for deg å si det, er jamme glad eg ikke er purk i usa. :wink:Eller skurk for den saks skyld Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Det er bedre å være skurk i usa enn å være snut Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 det der er det værste jeg har sett.... Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 waaw.. herregud! Hvor lærte hu å skyte.. postordrefirma? Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Herregud, er det mulig? :o Spørs om hun fikk litt pes fra sine overordnede etterpå ja - kunne jo like gjerne ha skutt huet av noen med slikt kløneri. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 whoopsidaisy she said reluctlantly, while putting the glock back in the holster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå