ozone Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Som emnetittelen antyder er jeg ute etter å oppdage flere nettsteder av alle typer om foto Selv om jeg og dere andre vet om mange flotte nettsteder, slik som akam.no her og f.eks.: photozone.de dpreview.com cameralabs.com Som er omfattende og meget bra nettsteder om utstyr og tester, flickr.com picasa.no som er utmerkede nettsteder for å dele bilder med andre, så finnes det helt sikkert flere som har unnsluppet min og andres oppmerksomhet! Kom igjen, jo flere jo bedre!!! Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 dyxum.com -- home of the Minolta / Alpha-mount dSLR photographer ja det er vel selvforklarende hva siden inneholder Lenke til kommentar
telealf Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Her er siden til Ken Rockwell. Han er jo noe kontroversiell for å si det forsiktig. men nye nyttig info, og en del underholdning her Ken Lenke til kommentar
baarsk Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Har brukt denne noen ganger http://tips.romanzolin.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå