amouth Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Hello! Etter litt frem og tilbake har jeg bestemt meg for å kjøpe denne. Er det bare å bestille, eller ville dere gjort noen endringer på den? Det gjør ingenting om dere endrer på et komponent slik at pcen blir billigere, men ytelsen svekkes ikke Lurer også på om jeg må ha med et ekstra lydkort, eller er dette standar i pcen? Ser også at det er mulighet for å bestille med et overspenningsvern komponent. Er dette verdt å ta med? På forrhånd, takk! Lenke til kommentar
orange Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Hei, Er ikke helt oppdatert på hardwarefronten, men har noen tanker du kanskje kan vurdere; 1. Pc`en selges med Vista, her bør du sørge for å få med det nye WIN7 i prisen, ellers er det like greitt å vente til oktober og kjøpe en pc hvor det følger med. 2. Ser ut som det er et ganske kostbart grafikkkort med, regner med at du skal spille mye? Ellers ville jeg personlig valgt en rimeligere løsning. 3. Overspenningsvern ville jeg ha hoppet over, medmindre du bor på et sted hvor du vet at det er kjekt å ha. 4. tror "onboard" lydkort skal være greie nå for tiden, men jeg synes ofte at det er kjekt å ha et dedikert. Hvis du vil ha ned prisen, så kan du kanskje droppe det. 5. Har litt blandet erfaring med MSI hovedkort, men det kan være meg som er uheldig. :-) Lenke til kommentar
johome Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Jeg ville ha byttet ut kabinettet med HAF 932 Antec 900 bråker litt mye. 5. Har litt blandet erfaring med MSI hovedkort, men det kan være meg som er uheldig. Jeg har også hørt mye rart om MSI , sats heller på Asus eller Gigabyte. Lenke til kommentar
amouth Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 Jeg mener det følger med gratis oppgradering til Win7 i pakken så det burde ikke være noe problem. Takk for tips om kabinett, kommer til å bestille HAF. Men jeg ble litt usikker på skjermkortet nå. Ville Asus Radeon HD 4850 1 Gb gjort susen til gaming av spill som Css, wow, cod? Eller anbefaler dere Asus geforce gtx 275 896Mb? Er det stor forkjell mellom de kortene? Takk, tlf. Lenke til kommentar
amouth Skrevet 10. september 2009 Forfatter Del Skrevet 10. september 2009 Ingen som kan svare meg på min siste post? Lenke til kommentar
orange Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Såvidt jeg vet skal 4850 kortet gi mye "bang for buck" men det kommer jo litt an på deg selv, hvor mye du spiller, hvor viktig det er for deg å ha høy FPS med høye kvalitetsinnstillinger. Personlig tror jeg at jeg hadde gått for 4850 kortet, men jeg er ikke så veldig spillegal heller. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå