Meruku Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Ok, så jeg sitter og spiller need for speed på pcen, så plutselig får jeg en oppdatering på skrivebordet som tvinger meg ut a spillvinduet og zoomer inn hele skjermen. Mulig jeg kom nær noe i nærheten av Ctrl/alt gr da det skjedde, men uansett hva jeg prøver får jeg ikke zoomet skjermen ut igjen. Hvert ikon på skrivebordet er altså 4-5 cm høyt og noen ligger også oppå hverandre. Hvis noen har forslag til hva som kan gjøres hadde dette vært til stor hjelp. Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Høyreklikk - Egenskaper - Innstilinger Så stille du oppløsningen til maks. Lenke til kommentar
Meruku Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 Tusen takk skal du ha Vet du forresten hva som kan ha forårsaket dette? Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 At spillet du spilte brukte en annen oppløsning enn skriverbordet ditt. Lenke til kommentar
Meruku Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 Regna med at det var noe sånn, men husker da jeg tiltet skjermbildet 90 grader ved å trykke inn --> og Alt Gr, så tenkte det kunne vært noe sånn igjen... Takk igjen for all hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå