Gjest G15 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Hallo! Kjæresten min slo opp med meg for 3-4 dager siden og jeg er såklart veldig lei meg.. Jeg har nesten ikke greid å spise og gråter stort sett hele tiden. Hun slo opp på en ordentlig måte, så vi snakker fortsatt sammen, men jeg vil mer. Jeg vil så inderlig at vi skal bli sammen igjen. Igår ble det for mye, så jeg fikk avtalt henne til å møte meg, så snakket vi om alt mellom himmel og jord og hun sa at alt kommer til å gå bra og du vil finne en mye bedre og sånt.. Altså, jeg kommer nok til å få svar med at jeg kommer til å finne noen bedre og sånt, men det er ikke aktuelt. Hun er den snilleste og mest omtenksomme personen jeg vet om. Når vi var sammen, så virket det ofte som jeg tok henne for gitt, helt til hun hintet til å slå opp, så ble jeg helt defensiv og elskbar igjen sa hun.. Altså, det er ikke min mening! Men, jeg vil så gjerne bli sammen med henne og jeg gjør så og si hva som helst for at det skal skje igjen.. Noen som har noen tips til hva jeg skal si f.eks? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Hvor lenge hadde dere vært sammen? Lenke til kommentar
Gjest Guest_OP_* Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 9 måneder.. Vi var sammen nesten hver eneste dag. Lenke til kommentar
Meloner Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Kanskje derfor det gikk som det gikk. Etter erfaring er det faktisk lurt å ha litt mellom hver gang man treffer hverandre = Mye mer glede å treffe hvernadre! Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 I sommerferien var jeg i Filippinene i 4 uker når jeg tenker meg om.. En av grunnene til at hun slo opp var fordi jeg virket veldig "careface" iblandt så det ikke virket som jeg brydde meg om forholdet som hun sa.. Når jeg hinter litt til at vi skal bli sammen igjen, sier hun at det er for sent, pga det jeg sa istad. Men det er så vondt og jeg gjør hva som helst for at det skal bli som vanlig igjen. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Folk slår opp av en grunn. Det hadde nok blitt slutt før eller siden tror jeg. Lykke til å finne deg en annen, det er flere fisk i havet! Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Noen direkte tips om hva du skal si kommer du nok mest sansynlig ikke til å komme noen vei med. Det er ikke hva du sier som har noe å si, det er hvordan du handler. Men sånn ellers så ser jeg ut i fra nicket ditt at du er 15. Du har blitt offer for den store første kjærligheten, og den sitter godt fast. Vet akkurat hvordan jeg var på den tiden. Men jeg kan si med ganske stor sikkerhet at et forhold når man er 15 som regel ikke er det som holder livet ut. Greit nok at hun er en kjempe-jente nå, men jeg kan love deg at det kommer til å dukke opp jenter som er mye bedre. Ja, det er vanskelig å tro akkurat nå, men det stemmer faktisk. Hun virker såpass negativ til å bli sammen igjen at jeg tror det beste er å begynne prosessen med å komme seg videre. Lev livet og kos deg. Altfor mye spennende som skjer i 15-16-årsalderen til at man skal gå rundt og være nedfor hele tiden. Lykke til! Lenke til kommentar
Gjest Guest_Op_* Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Tusen takk for alle svar. Det går mye bedre nå. Får vel satse på andre ting istedetfor og være med venner og sånt. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Bra holdning det! Er dritt når forhold tar slutt. JSelv om det gjør veldig vondt, må du bare gå videre. Lover deg, det vil gjøre deg godt. Er VELDIG mye spennende som skjer på den alderen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå