ekwathne Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Min bror skal kjøpe seg tv nå og vil koble den til pcen. Det vil bli brukt hdmi kabel. Vil man da få lyd fra pcen til tvens høytalere? Altså bilde og lyd gjennom hdmi kabelen? Lenke til kommentar
peacee Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 nei du vil trenge extra kabel til lyd isåfall Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Du får både bilde og lyd gjennom samme kabel. Er visst nok ikke alle lydkort som støtter dette, men nå har jeg en 2år gammel laptop hvor dette fungerer utmerket på. Har testet ut både spill og web-tv. Har ennå ikke vært noe sted hvor dette ikke har fungert, men mange husker ikke på å endre lydenheten til HDMI. Lykke til! Lenke til kommentar
peacee Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Du får både bilde og lyd gjennom samme kabel. Er visst nok ikke alle lydkort som støtter dette, men nå har jeg en 2år gammel laptop hvor dette fungerer utmerket på. Har testet ut både spill og web-tv.Har ennå ikke vært noe sted hvor dette ikke har fungert, men mange husker ikke på å endre lydenheten til HDMI. Lykke til! er det ikke sånn at det kommer helt an på hvilket skjermkort du har? Lenke til kommentar
Grogg Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Hos meg fungerer det perfekt. Har en ny Samsung TV, og en ca 2 år gammel HP Pavillion dv9000 laptop med vista. Hadde problemer i starten, men det var fordi jeg ikke visste at man måtte stille om på lydinnstillingene på PC'n, som Andey- nevnte. Dette gjorde jeg ved å høyreklikke på lydikonet på startlinja, velge "avspillingsenheter", og dermed velge "realtek digital output" i stedet for "høyttalere". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå