Thomas ST Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Heisann Jeg lurer på om noen kunne hjelpe meg med en liten ting.. Her om dagen så kjørte jeg diskopprydding og siden det har dvalemodus vært totalt fraværende fra mitt system... Har sjekka startmeny knappen, strømalternativer samt. prøvd reboot. Håper noen kan hjelpe, da jeg er en aktiv dvalemodus bruker. På forhånd takk! PS! Kjører Win Vista Home Premium 32bit Endret 9. september 2009 av Thomas ST Lenke til kommentar
Kris Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 http://support.microsoft.com/kb/929658/no Det er btw ikke lov med bilde i signaturen Lenke til kommentar
Thomas ST Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 Takker Det var akkurat det jeg trengte, men jeg synest at det burde være et alternativ for å aktivere/deaktivere slik som på WinXP.. menmen, W7 kommer i Posten 5 Nov. så Det med signaturen må være noe nytt siden sist jeg endret den... Lenke til kommentar
Kris Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Det med signaturen må være noe nytt siden sist jeg endret den... Det har aldri vært lov med bilde i signatur på diskusjon.no Lenke til kommentar
Thomas ST Skrevet 15. september 2009 Forfatter Del Skrevet 15. september 2009 Det med signaturen må være noe nytt siden sist jeg endret den... Det har aldri vært lov med bilde i signatur på diskusjon.no hmm.. jaja Men takk for hjelpen med Dvalemodus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå