Gjest Slettet+3124 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Hei. Jeg har ikke brukt denne maskina på ca 3 uker, dette er en Windows Vista Ultimate (original kjøpt utgave). Og i dag så går AVG berserk. Den påstår at den har funnet "sdra64.exe" / "virus.exe" og "d3xter_server_final.exe" på maskina. Jeg har ikke lastet ned noe, og alt på denne er originalt, og som jeg sa; den har vært ikke i bruk på ca 3 uker. Det enste jeg har gjort er at jeg har deaktivert brannmuren i Windows, da jeg sitter bak en hardware brannmur. Noen som har noen forslag her? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Kjør en runde med Malwarebytes Anti-Malware og se om den finner noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Får ikke flere varsler i fra AVG nå men MBAM fant dette: Malwarebytes' Anti-Malware 1.40Databaseversjon: 2766 Windows 6.0.6002 Service Pack 2 09.09.2009 19:58:31 mbam-log-2009-09-09 (19-58-31).txt Skanntype: Rask Skann Objekter skannet: 83665 Tid tilbakelagt: 2 minute(s), 28 second(s) Minneprosesser infisert: 0 Minnemoduler infisert: 0 Registernøkler infisert: 1 Registerverdier infisert: 1 Registerfiler infisert: 0 Mapper infisert: 0 Filer infisert: 0 Minneprosesser infisert: (Ingen mistenkelige filer funnet) Minnemoduler infisert: (Ingen mistenkelige filer funnet) Registernøkler infisert: HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\{19127ad2-394b-70f5-c650-b97867baa1f7} (Backdoor.Bot) -> Quarantined and deleted successfully. Registerverdier infisert: HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\Userinit (Trojan.Agent) -> Quarantined and deleted successfully. Registerfiler infisert: (Ingen mistenkelige filer funnet) Mapper infisert: (Ingen mistenkelige filer funnet) Filer infisert: (Ingen mistenkelige filer funnet) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Og nå finner ikke AVG, MBAM, SpyBot eller Windows Defender noe som helst lengre. Alle ulumskheter har visst blitt slettet med ett klikk gitt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå