Mannen med ljåen Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Hvor vanlig er det å gå tur med katten? Jeg har to puser, en liten gråpus og en større hankatt. Begge blir gjerne med på gåturer i skogen. Er dette normalt? Eller har jeg bare vært veldig heldig med mine puser? Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 katta vår er også veldig flink til å gå tur, følger bare etter oss overalt. Har vært med i butikken (ventet utenfor) og vært med inn i barnehagen flere ganger. Vet ikke om det er så normalt, men er ganske morsomt i grunn. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Synd flere ikke gjør det. Det er som å ha hund, men den kan gå på do innendørs. Kattene er fine turkamerater, men kan lett bli distrahert eller skremt på nye områder. Kattene mine følger lettere med når vi er flere mennesker. Pleier å få med søstera mi på disse katteturene. Alle har godt av mosjon. Gråpusen min kan også sitte på skulderen min. Det tiltrekker oppmerksomhet :-) Endret 9. september 2009 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Mine følger med på tur, når jeg skal ut med bikkja Jeg må lure de og snike meg unna når jeg skal gå langt. Det er så fort gjort at de løper uti veien og blir påkjørt. En gang hadde jeg seriøst med meg alle kattene i nabolaget på tur. Seks-syv stykker, hvor fem av de var mine. Folk oppi gata, så litt rart på meg. :!: Endret 9. september 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Katter kan, med trening, gå med bånd på lik linje som hunder. Det er mange som gjør det. At katta bestemmer seg for å følge etter deg på tur er helt normalt. De følger etter matmaskinen sin. Lenke til kommentar
stephanieq Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 kattane her følge ofte med. Men når jeg skal opp på veien eller butikken må jeg være lur avogtil for at dei ikke skal følge etter!Men er livredd for dei.tenk om dei blir påkjørt Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Katter kan, med trening, gå med bånd på lik linje som hunder. Det er mange som gjør det. At katta bestemmer seg for å følge etter deg på tur er helt normalt. De følger etter matmaskinen sin. Jepp. Men dette må læres inn fra de er små av. Jeg har prøvd å gått med mine i bånd, og det er umulig. De legger seg bare ned og nekter å røre på seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå