unserheld Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 hele tiden ser jeg folk som misbruker uttrykket epic. her er definisjonen, og er du i tvil er du ikke i tvil, ikke bruk det! passer best de som er født rundt 87 Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Evt bare http://www.urbandictionary.com/define.php?term=epic Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Epic = Pokémon og TES IV. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 hele tiden ser jeg folk som misbruker uttrykket epic. her er definisjonen, og er du i tvil er du ikke i tvil, ikke bruk det!passer best de som er født rundt 87 hvorfor er posten i nintendo? epic fail? eller noe jeg ikke har fått med meg Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 hele tiden ser jeg folk som misbruker uttrykket epic. her er definisjonen, og er du i tvil er du ikke i tvil, ikke bruk det!passer best de som er født rundt 87 [/url] hvorfor er posten i nintendo? epic fail? eller noe jeg ikke har fått med meg nederst på filmen står det nintendo save S10 mener jeg spilte dette på gejmbåi, var det ikke tendo som lagde disse? O.? enda et eksempel på dårlig ordbruk. epic fail... det er ikke epic hvis noen bommer på kategori... det skjer hver dag! slutt å bruk det, skriv bare fail plz! Evt bare http://www.urbandictionary.com/define.php?term=epic ZOMG gross avatar du har av han duden som skjærer seg selv med kniv! o.o Epic = Pokémon og TES IV. pokemonster spilte jeg aldri siden jeg var for gammel blitt. tes 4... aha ok teh elder skrolls Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Å gjøre en liten tabbe er fail. Å gjøre en svært tabbe er epic fail. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå