bjodol Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Hei! Flinke diskusjon.no innleggere! Nå sitter jeg her nok en gang for å bygge en pc, denne gangen hjelper jeg en kompis og vi har kommet frem til et oppsett som vi synes virker bra, etter hans bruk. Prisen er også i riktig klasse. Så min kompis virker fornøyd, eneste er at vi skulle gjerne ønske at noen kunne oversett det hele og fortalt om alle delene komponerer med hverandre, evt. fortelle oss hva vi burde bytte ut. Her er Handlevognen: Handlevogn I tillegg har vi denne dvd-brenneren (som ikke lå i prisguiden): DVD-brenner Takk på Forhånd! Bjodol Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Hmm det er noe som ikke harmonerer med den CPuen og hovedkortet. Uff jeg får bare prøve å overse det:) Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 ¤ Prosessor passer ikke til valgt Hovedkort ¤ Skjermkortet vil jeg si er hakket for kraftig for valgt Prosessor Et tips er å besøke hjemmesiden til Hovedkort-produsenten. Hos de fleste der, vil du finne en liste over Prosessorer som passer til Hovedkortet. Du vil også finne en QVL liste - Qualified Vendor's List, dette er en liste over Ram brikker som er testet og godkjent for bruk på valgt Hovedkort. Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Here you go. Nå har du vertfall et hovedkort som passer til CPU-en CPU-en er litt bedre slik at det greier og følge med skjermkortet og skjermkortet er litt dårligere slik at jeg fikk råd til en bedre CPU. Oppsettet koster det samme og du har en bedre prossesor, men ett dårligere skjermkort, ellers er alt det samme. Edit: Du kan betale 500kr mere også få samme skjermkort som var med i ditt første oppsett, men jeg prøvde og holde meg innen samme prisen som ditt oppsett var på. Edit2: Ser at du har brukt DDR2-minne, AM3 sokkelen har støtte for DDR3 så ville ha godt for det, men viss du virkelig har lite penger så er de kanskje ikke så nøye.. Endret 9. september 2009 av Pizzaen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå