Shax# Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Heisann, jeg har en masse steamspill, og jeg har funnet ut at disse online spillene ofte pleier å klikke når jeg får opp motd i f.eks css og tf2. Lurer på hva dette er. Har en Acer Aspire 5930G Takker for svar. Mini097 Lenke til kommentar
jH- Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Avinstaller programmet "Internet Download Manager". Kjent problem, hvor IEmonitor.exe fryser når musen er over MOTD. Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Takk Tror ikke jeg har det:S Endret 9. september 2009 av mini097 Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 Enten funka det ikke, ellers fikk jeg ikke til å avinstallere:S Lenke til kommentar
jH- Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Internet Download Manager er en addon for Internet Explorer, så du finner den der hvis du har den. Fyr opp Oppgavebehandling, og se om du har en prosess med navn IEMonitor.exe som kjører. Er en relativt lang tråd om problemet på Steam Support - forumet, her. Du kan jo lese litt igjennom den, se om du bli noe klokere. Skummet kjapt igjennom den, og det er ganske mange forskjellige løsninger som kanskje kan fungere. I TF2 kan du forresten deaktivere HTML-MOTDs under Options -> Multiplayer -> Advanced. Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 Ingenting fungerte (Har ikke prøvd tf2 enda, men css er viktigst) Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 12. september 2009 Forfatter Del Skrevet 12. september 2009 Bumpe rump Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå