hushovd Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Hvis du får max poleti etter deg i Vice City så har jeg hørt at du kan få et presse helikopeter etter deg også!? hvet du hvordna du får det eller om det i det hele tatt stemmer? Takk for alle svar Lenke til kommentar
Galeris Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Du kan skaffe deg pressehelikopteret på taket av en bygning på den vestre øya. Mener at byggningen er litt nord for MC klubben. Husker ikke sikkert, lett å glemme hvor man finner helikoptre etter at man får konstant tillgang på en Hunter Du kan se dette helikopteret flere ganger, ikke bare når du har maks stjerner. Har skutt det ned et par ganger når jeg har vært ute å flydd Hunter. Lenke til kommentar
pcverden Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Faktisk du får et pressehelikopter etter deg så fort du gjør nok skade til at det "må" bli dekket på tv Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Faktisk du får et pressehelikopter etter deg så fort du gjør nok skade til at det "må" bli dekket på tv Kan prøve å hi-jacke den i lufta? Hoppe fra huntern til nyhets-helikopteret. Lenke til kommentar
pcverden Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 hehe godt forslag. Jeg tok å prøvde det, men alt som skjedde var at jeg ble spiddet av bladene :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå