Atrit Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Hei har en kompis som skal selge Wiien sin. Så han lurer på hvor mye han kan få for dette: Konsoll: -Wii Consol (Lite brukt) Tilbehør: -2 stk Remote -2 stk Nunchuck -1 stk Wii Zapper Spill: -Mario Cart + Ratt -Medal of Honor: Heroes 2 -Link's Crossbow Training -Alien Syndrome -Super Smash Bros: Brawl -Cabela's Big Game Hunter -Wii Sports -The Simpsons Game -Marvel: Ultimate Alliance Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) -annonse slettet. Vennligst ikke forsøple forumet med sånt spam- Endret 20. september 2009 av Super8 Fjernet annonse Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Etter priser på bruktmarked, kan ein pris på 2k for alt vera greit =) Lenke til kommentar
bolini Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) -annonse slettet. Vennligst ikke forsøple forumet med sånt spam- Endret 20. september 2009 av Super8 Fjernet annonse Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Hvorfor selge? Kommer jo mange bra spill til wii framover.. Ser jo at du nesten bare har kjøpt drittspill til wii. Finnes jo mange fete spill til wii, som du ikke har der på lista.. Lenke til kommentar
bolini Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Begge remotene og nunchuckene? ja Hvorfor selge? Kommer jo mange bra spill til wii framover.. Ser jo at du nesten bare har kjøpt drittspill til wii. Finnes jo mange fete spill til wii, som du ikke har der på lista.. Jeg er ingen wii fyr.... jeg er mere en x-box fyr xD Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 hvorfor definere? jeg har begge og er fornøyd med begge. Den dagen jeg får råd til playstation, blir jeg fornøyd med den og! Lenke til kommentar
bolini Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 hvorfor definere? jeg har begge og er fornøyd med begge. Den dagen jeg får råd til playstation, blir jeg fornøyd med den og! hvordan har du RÅD? Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 nja, har jo ikke råd til ps3 nå da.. Men ellers , som alle andre, JOBBE Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Sammenlign pakken din med andre på qxl for å få en pekepinn på hva du kan få for den. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Slettet annonser og videre diskusjon rundt det. Kjøp, salg og bytte på forumet er mot retningslinjene og vil føre til advarsel ved gjentakelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå