Gå til innhold

Spill til skole-pc


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er da ikke verre enn å cracke til seg adminrettighetene :) . Er også veldig lett og stille tilbake før man eventuelt leverer inn PC'en til reperasjon. Med en cracket PC er det også ekstremt lett å skru av browse control.

 

Forklar nærmere hva du mener med cracket pc?

Fikse admininistratorrettigheter.

 

Går du på riktig skole, kan det bli et helv.. (kvadraturen skole)

 

Det jeg gjorde for å få fulle admin rettigheter selv, var å formatere. Funket veldig bra uten all den møkka skolen stapper inni den.. MEN, om formatert, går du ut av evt domene, og kan miste tilgang til wlan.. (jeg hadde bare gjestenett).

 

Og, resident evil funker (5'ern funka på min skolepc med ca 30fps på low (med da "ikt" pc, ikke de vanlige laptopene.) men det var benchmark, skal prøve å spille i neste friminutt hvis rekker (mye loading)

Lenke til kommentar
Går du på riktig skole, kan det bli et helv.. (kvadraturen skole)

 

Det jeg gjorde for å få fulle admin rettigheter selv, var å formatere. Funket veldig bra uten all den møkka skolen stapper inni den.. MEN, om formatert, går du ut av evt domene, og kan miste tilgang til wlan.. (jeg hadde bare gjestenett).

 

Og nå er gjestenettet borte også. :hrm:

 

Kan forsåvidt legge til at Max Payne krever utrolig lite. Fungerer plettfritt på de fleste skole-PC'er.

Endret av Mr.Graves
Lenke til kommentar
Er ikke noe problem å sette seg inn i domenet selv, gå til it ansvarlige, smisk litt og lån xp cd-en deres, fjern det du ikke trenger der og formater :)

 

It- avdeling på kvadraturen kan bare en ting: formatere. Og, de tror de vet alt om data.. å låne cd er nok ikke så utrolig lett.. men er jo bare å laste ned, tror det er lovlig pga du bruker skolekey til windows.

Lenke til kommentar
Nei, men når det er overføldig, når du faktisk ikke får noe i det hele tatt ut av hva læreren/innen sier, what's the point?

Om jeg hadde vært sjef, og fått to søknadder, en med gode karakterer, men også anmerkninger for spiling osv. i timene, og en med ikke så bra karakterer og 0 anmerkninger, hadde jeg tatt nr. 1. Sett at karakterene og annmerkningene var det eneste som skilte dem.

 

Dersom du ikke "får noe ut av" undervisningen kan du like gjerne ta faget som privatist. Hvorfor plage andre med viftestøy og (med mindre du sitter aller bakerst) distrahere andre med skjermbilder av en art som ikke har noe med skolearbeid å gjøre?

Lenke til kommentar

Iallefall de PCene vi hadde i VG1 (bærbare) var så og si lydløse.. men var tunge osv da.. Og er bare å lese på stoffet.. trenger ikke egentlig å følge med i time, bortsett fra at lærere ofte sier ting som er viktige i prøver.

 

Nå på VG2 har vi fin løsning, surfing i timer, og spilling i friminutt. Læreren bryr seg ikke om surfing (kontaktlærer), men de andre klikker:P

 

OG: i CS 1.6 iallefall, kan du feks bruke "del" som exitknapp. kommer læreren, klikker du del, og er på null tid ute av spillet. Fikk bruk for den i dag, men lærer så (meg og en del andre, lan)

Lenke til kommentar

Jeg bruker et program som heter Desktops, som kan lastes ned fra Sysinternals. Programmet starter en ny explorer, så man har to skrivebord.

da bruker jeg skrivebord nummer 1 til kos, og skrivebord 2 til skolearbeid. Når læreren kommer trykker jeg bare på alt + 2 for å skifte skrivebord. Det som tar kaka er at programmer som live messenger, steam, xfire og spotify bare er på det første skrivebordet. alt du har oppe fjernes og byttes ut med skolearbeid på 0,3 sekund.

 

"brukes på eget ansvar, jeg anbefaler dere å jobbe i timen"

lol

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...