Tvitsj Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Hei. Har nå fått meg skole-pc og jeg vil veldig gjerne ha noen spill på pcen som jeg kan spille i fritiden. Det skal helst være spill som man ikke trenger admin rettigheter på. Har også prøvd å installere spillet på en annen pc og føre over det over via en minnepenn e.l uten hell. Sååeee.. hadde vært flott med noen forslag! takk på forhånd :-) Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 TrackMania Nations Forever Lenke til kommentar
B-S-S Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Vi har også skole pc, vi bruker slike emulatorer, hvor man kan spille gamle Nintendo 64 klassikere, det er ganske kult i timene osv, ettersom alle i klassen har lastet det ned. Men til fritidsbruk går det jo fint ann å laste ned Cs og Warcraft jeg har disse, men er i tvil om de funker online Lenke til kommentar
MatsAndreassen Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Går i vg3 og spiller selv både wow og warcraft 3 online midt i timene uten problem (spiller dog USA sine servere siden de ikkje er blocket) Endret 9. september 2009 av Martyr Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Går i vg3 og spiller selv både wow og warcraft 3 online midt i timene uten problem (spiller dog USA sine servere siden de ikkje er blocket) Er forøvrig heilt latterleg at bærbar-pc'ar er påbudt på VGS. Nei, hold pc'ane unna klasserommet! Lenke til kommentar
Tvitsj Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 Takk for forslagene=) wow gidder jeg nok ikke.. men warcraft kan jeg kanskje prøve:) TrackMania Nations Forever Har spilt mye trackmania, men det vil f ikke funke på de nye skole-pcene:s har prøvd det meste uten suksess:p forslag til hva som kan funke? er det noen triks man kan gjøre? Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Spill det fra minnepinne? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Prøv å installere spillene på andre plasser enn C:\Programfiler. F. eks. C:\Spill Spiller du i timene får du skylde karakterene dine på deg selv. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 I klassen min spilte vi Heroes 3 Koselig spill. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Ta ut hdd'en og sett den i en annen pc, da får du innstallert hva enn du vil. Har jobbet sammen med pc ansvarlige på skoler enn stund og sett mange kreative løsninger Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Går i vg3 og spiller selv både wow og warcraft 3 online midt i timene uten problem (spiller dog USA sine servere siden de ikkje er blocket) Er forøvrig heilt latterleg at bærbar-pc'ar er påbudt på VGS. Nei, hold pc'ane unna klasserommet! Heller helt latterlig at man får anmerkning av å spille i timen. Man er der jo frivilig, for forstyrrer ingen, hva er egentlig problemet? Lenke til kommentar
MatsAndreassen Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Spiller selv en del i timene spesielt warcraft 3 online, og har ganske gode karakterer... Gjør selvfølgelig alle leksene og alt arbeid ellers også da =) Lenke til kommentar
ZayCube Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Går i vg3 og spiller selv både wow og warcraft 3 online midt i timene uten problem (spiller dog USA sine servere siden de ikkje er blocket) Er forøvrig heilt latterleg at bærbar-pc'ar er påbudt på VGS. Nei, hold pc'ane unna klasserommet! Heller helt latterlig at man får anmerkning av å spille i timen. Man er der jo frivilig, for forstyrrer ingen, hva er egentlig problemet? Det jo for å få et helhets bilde av eleven (med karakterer og fravær). En arbeidsgiver vil jo ikke ha en som får mange anmerkninger for å spille i timene selv om en har middelmådige karakterer. Da kan du jo sammenligne dette med en som har middelmådige karakterer og ingen anmerkninger. En arbeidsgiver har ikke bruk for en som gjør alt annet enn en har fått beskjed om. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Nei, men når det er overføldig, når du faktisk ikke får noe i det hele tatt ut av hva læreren/innen sier, what's the point? Om jeg hadde vært sjef, og fått to søknadder, en med gode karakterer, men også anmerkninger for spiling osv. i timene, og en med ikke så bra karakterer og 0 anmerkninger, hadde jeg tatt nr. 1. Sett at karakterene og annmerkningene var det eneste som skilte dem. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Your freedom og sockscap ftw! (bypasser proxy) cs 1.6 slår aldri feil (hamachi lan) Lenke til kommentar
NotoriousBIB Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Her går det mye i L4D, det lagger litt, men det funker liksom. Ellers så har jeg Portal på den. De to spilla har jo ca samme engine, så det funker vel greit. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Rollercoaster tycoon er jo en klassiker! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Er da ikke verre enn å cracke til seg adminrettighetene . Er også veldig lett og stille tilbake før man eventuelt leverer inn PC'en til reperasjon. Med en cracket PC er det også ekstremt lett å skru av browse control. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Er da ikke verre enn å cracke til seg adminrettighetene . Er også veldig lett og stille tilbake før man eventuelt leverer inn PC'en til reperasjon. Med en cracket PC er det også ekstremt lett å skru av browse control. Forklar nærmere hva du mener med cracket pc? Lenke til kommentar
gardemayster Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Hva med alle småspillene, World of goo, Civ 1-3, Swat 1-3 osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå