abene Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Microsoft mener Windows 7 RTM er såpass stabilt at kundene ikke skal trenge å vente på SP1. Les mer Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Det er jo ikke så rart når dette er Vista R2 + SP3. Det er også de fleste oppegående klar over. Endret 9. september 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Win7 = Vista med ein liten facelift! Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) . Endret 3. juni 2010 av Flurry Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 www.microsoft.com, samt www.google.com Lenke til kommentar
agito Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Sliter enda med at programmer krasjer når de skal lukkes, nekter å lukke seg til jeg lukker prosessen. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Win7 = Vista med ein liten facelift! Nå har ikke jeg brukt Vista mye, men for meg virker det mer som en Overhaulin' enn en liten facelift. Windows 7 parkerer XP i alt jeg har brukt det til, og jeg sverget som mange andre til XP fremfor Vista. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 @ Overskrift: Tviler faktisk ikke. 7 er jo noe av det beste som Microsoft har kommet med. Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Sliter enda med at programmer krasjer når de skal lukkes, nekter å lukke seg til jeg lukker prosessen. Okey, med hvilken versjon da ? Jeg har også litt av det, men det har kanskje litt med at jeg sitter med build-7100 Lenke til kommentar
MrPancake Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Enig i at Win 7 er stabilt. Jeg har kjørt det flere timer til dagen i 2 uker nå, og har ikke opplevd større problemer med noe... (Professional fra MSDNAA). Endret 9. september 2009 av MrPancake Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Utrolig godt fornøyd med Win 7, har testa det en stund nå. Må si jeg var veldig skeptisk til å begynne med utfra di elendige erfaringer jeg hadde fra vista Har alltid likt XP, men kommer neppe til å gå tilbake etter å ha testa 7 Lenke til kommentar
007CD Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Det MS selv sier er ikke noe man skal bry seg så særlig mye om... Bedrifter som er kritiske til oppetider vet å vente, det er også mer økonomisk å vente også da de kan utsette innkjøpet. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Sa de ikke akkurat det samme om Vista? AtW Lenke til kommentar
disconnected_ Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Haha, noen folk endrer seg aldri. Windows 7 er ett fantastisk OS, og langt mer enn bare Vista R2+SP3. Å påstå at MS er tragisk for dataalderen vår er rett og slett hysterisk. MS har vert veldig viktig for å skape dataalderen. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Sliter enda med at programmer krasjer når de skal lukkes, nekter å lukke seg til jeg lukker prosessen. Jeg hadde dette problemet på betaen, at kompilerte programmer med Visual Studio ikke ville lukke seg. Med ferdigversjonen fungerer derimot alt knirkefitt. Nesten samtlige her i klassen bruker Windows 7 (Pro, ferdigversjonen som er aktuell for bedrifter) også, og det er ikke noe annet enn positive tilbakemeldinger. Windows 7 er nok også litt mer enn bare en facelift av Vista. Det er da også helt normalt at bedrifter hopper over en generasjon operativsystem, ettersom det koster mye i lisenser, innkjøp av nytt utstyr/programvare, opplæring osv. Endret 9. september 2009 av KVTL Slettet svar på off- topic innlegg. Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Kanskje ingen revolusjon, men så lenge jeg slipper å knøle med det integrerte lydkortet mitt etter innstallasjon så er jeg nøgd. Alt i alt så ser det ut som om Win7 (x64 iallefall) går kjappere, har mindre bugger og harmonerer generelt sett i større grad med mitt ego enn hva Vista og XP gjør Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) La oss forsøke å unngå en linux vs windows diskusjon i enhver windows tråd. Windows 7 er ikke perfekt, men det er det første jeg føler meg sånn passe fornøyd med etter Windows 2000. Endret 9. september 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Off- topic er slettet fra tråden. MVH KVTL Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Microsoft mener Windows 7 RTM er såpass stabilt at kundene ikke skal trenge å vente på SP1. Det sier MS hver gang. At de ikke lærer. Bedrifter og statlige organ har idioter som sjefer. De ansetter idioter for å skaffe bedriften datasystemer. Disse idiotene skaffer systemer på en slik måte at man låser seg til helt bestemte versjoner av ymse programkomponenter. Så dropper dem å fikse dette, og låser resten av bedriften til gale valg. Så vil man ikke oppgradere, og til slutt finnes ikke folk som kan fikse dette. Store norske bedrifter er dødsavhengige av IE6. W7 endrer ikke dette da IE7/8 ikke er 100% IE6. Så skaffer de seg windowsclient programmer som låses til bestemte versjoner, patcher og sp. En liten sikkerhetspatch kan velte en hel bedrift. Og ikke tro at Linux ville fungert bedre. De hadde søren klype klart å låse seg til idiotversjoner som ikke kan patches der også. Idioter - verden er full av idioter. ***AARRRRRGGGG***** Lenke til kommentar
NoWiSee Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Nå har jeg testet Win 7 i Beta, RC og RTM og har ikke opplevd kræsj eller at det er ustabilt på noen måte. Og jeg bruker pcen med daglig i jobb, så den får gjennomgå med installasjoner av programmer av ymse slag. Har opplevd at noen programmer ikke fungerer 100% med Win7, men det har like mye å gjøre med at jeg har 64-bits versjon som at det er Win7. Jeg kan også bekrefte at Win7 er MYE mer stabilt enn Vista var når det var Beta, RC og RTM. Men jeg tror mye av grunnen til at en del venter til første servicepack er like mye det at man vil være sikker på at programmer man bruker kommer i en versjon som støttes av OS'et. Og store bedrifter har også ganske ofte mange pcer av samme type, som alle kan gjenopprettes fra sammme image når brukeren klarer å fucke pcen til. Support folka bruker ofte 1/2 år på å klare å lage et nytt image når det kommer nytt OS, og da kan ikke bedriften oppgradere til Win7 når det ikke finnes noe restore image som support folka kan bruke når brukere fucker opp pcen sin. For er det en ting som er sikkert her i verden så er det at brukere kommer til å tulle til pcen sin på ett eller annet tidspunkt, det er bare et spørsmål om tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå