Hansforum Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Hei. Jeg har store mengder med bilder som jeg har forstørret til 75x50cm som jeg er veldig godt fornøyd med. Problemet er at rammer er så dyre, hvordan kan jeg få disse bildene på vegg slik at det ser fint ut, uten at det koster en formue. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Tape eller klisterpasta, vil koste deg ca 30Kr.... :!: Rammer er vel ikke så dyre vel? 2-400Kr? Synes du ikke bildene dine er verdt den investeringen? Ellers er det bare å kjøpe 1 og 1 og henge dem opp etterhvert. Det måtte jeg selv gjøre. Kan jo kjøpe sånne plastskinner til plakat oppheng, de er vel billige, noen har ferdig med tau. Endret 9. september 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 70x100 rammer fra ikea med passepartout på 49x69 elns koster 229. Mister jo ørlite av bildet, men ellers må man nok betale en god del mer.. Lenke til kommentar
magneska Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Jeg kjøpte en del sånne klipsrammer på IKEA i 50X50 og 70X50 til å ha på jobb. Kosta vel omtrent 40-60 spenn per ramme. Synes det fungerer bra, og det ser mye bedre ut enn å bare henge de opp uten. Antageligvis den billigste måten å få de på veggen bak glass? Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Du kan kjøpe skumplater med lim på, syntes det ser veldig fint ut. Søk etter Kapa plater, Centafix eller Foamboard. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Kjøpte 70x50 fra ikea og la bildet helt ut til kantene.. Mister veldig lite av bildet da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå