spot_ Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Hello Jeg har store problemer med å installere CS4 produkter dreamweaver og photoshop. Får denne feilmeldingen her: http://bildr.no/view/484627 Har prøvd alt, reinstallere,sjekka brannmur og alt det der. Til og med lastet ned en helt ny fra torrent, som VET skal fungere. Jeg test å legge inn akkurat samme på min laptopp og det funket uten problem. Håper noen kan hjelpe meg? Kanskje det har noe med registrerings filer eller andre filer å gjøre. Please HELP.... Tusen takk for alle svar.! Lenke til kommentar
TGB Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Dette er vel ikke forumet for å få piratkopi av CS4 til å fungere? Kjøp software og få bistand av Adobe ved eventuelle problemer. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Hello Jeg har store problemer med å installere CS4 produkter dreamweaver og photoshop. Får denne feilmeldingen her: http://bildr.no/view/484627 Har prøvd alt, reinstallere,sjekka brannmur og alt det der. Til og med lastet ned en helt ny fra torrent, som VET skal fungere. Jeg test å legge inn akkurat samme på min laptopp og det funket uten problem. Håper noen kan hjelpe meg? Kanskje det har noe med registrerings filer eller andre filer å gjøre. Please HELP.... Tusen takk for alle svar.! Lenke til kommentar
spot_ Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 Dette er vel ikke forumet for å få piratkopi av CS4 til å fungere? Kjøp software og få bistand av Adobe ved eventuelle problemer. Hvem har sagt det er piratkopi? jeg vil jo bare for faen prøve det, så derfor prøve jeg å laste ned torrent også. Hello Jeg har store problemer med å installere CS4 produkter dreamweaver og photoshop. Får denne feilmeldingen her: http://bildr.no/view/484627 Har prøvd alt, reinstallere,sjekka brannmur og alt det der. Til og med lastet ned en helt ny fra torrent, som VET skal fungere. Jeg test å legge inn akkurat samme på min laptopp og det funket uten problem. Håper noen kan hjelpe meg? Kanskje det har noe med registrerings filer eller andre filer å gjøre. Please HELP.... Tusen takk for alle svar.! Hvis du ikke kan bistå til noe jeg spør om ikke skriv noe. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Last ned her Edit: De fungerer 100% og det vet jeg av erfaring. Denne nedlastningssiden er til å stole på Endret 9. september 2009 av Ildhode Lenke til kommentar
spot_ Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 Last ned her Edit: De fungerer 100% og det vet jeg av erfaring. Denne nedlastningssiden er til å stole på Den jeg har brukt, ellers hadde jeg ikke laget tråd. Lenke til kommentar
C-angel Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Står det noe mer detaljert info under "more information"? Jeg hadde et problem med et Cs3 produkt for en stund siden. Da fikk jeg feilmeldingen fordi jeg hadde en mappe oppe.. Lenke til kommentar
ThorU Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Hvis du skal prøve det, så bruk 30-dagersversjonen til Adobe ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå