Gå til innhold

Google Docs ser helt rart ut i Opera 10!

8086

Anbefalte innlegg

Som dere ser av de vedlagte bildene så ser Google Docs helt anderledes ut i Opera 10 enn i Chrome - uten at jeg gjør noe annet enn å åpne dokumentet. Mange muligheter finnes ikke i Opera, og det kan ganske enkelt ikke brukes slik det er nå. Noen som vet hvordan jeg kan få fikset det?

Det kan jo være at Google ikke har lagt til støtte for Opera 10 ennå, men den skal da absolutt ha støtte for alle mulige webstandarder som kan krype og gå ...

post-13972-1252502646_thumb.png

post-13972-1252502653_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for tipset - det funket! Fikk først samme visning, men med en endring: ved siden av skjul farger hadde jeg plutselig muligheten til "Gå til regnearkvisning". Dermed var ting som de skulle :)

Antar de ikke støtter Opera 10. Ennå. Opera 9 funket så vidt jeg husker helt fint.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Når jeg prøver å bruke google docs og tekstbehandlingen der så funker det dårlig i opera 10. Jeg får mobilvisning når jeg ser oversikten over alle dokumenter, og tekstbehandlingen kommer ikke opp i det hele tatt. Prøvde å bytte til firefox-identifisering men da får jeg beskjed om at browseren ikke er støttet. Noen som vet om google kommer til å fixe dette?

Lenke til kommentar
Kan vel heller hende at det er Opera som kanskje må fikse det og ikke Google. Men de er vel i en dialog uansett :)

Tviler jeg sterkt på. Opera greier jo fint å rendre firefoxversjonen, så om de sendte firefoxversjonen når operas browser string sier "Opera 10" ville det jo fungert. Tror rett og slett de har noen browser-spesifikke hacks som ikke er oppdatert for Opera 10.

Man kunne lett sjekket dette ved å mekke et lite skript som gav seg ut for Opera 9 og hentet ned siden, og så åpnet denne versjonen i Opera 10 (offline). Regner med at den ville rendret Opera 9 versjonen prikkfritt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...