Rice Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Hei. Kjøpte og monterte et powerfilter/sportsfilter i dag. Tenkte det skulle gi litt fetere lyd, men det gjorde ikke mye forskjell. Tenkte å sette på ett effektanlegg (dette er kun fordi jeg vil ha fetere lyd). ` Er det bare den bakre delen man skifter da? Må jeg stille inn forgasseren? Hvilke annlegg er å anbefale? Hvor får jeg kjøpt dette? Håper på noen raske svar MVH RIIIIICE Endret 9. september 2009 av Rice Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 hvilken bil har du? for lyden sin del, trenger du strengt tatt ikke bytte noe annet enn endepotta. Dette blir billigere enn å bytte hele mellompartiet i tillegg, og evt. lengre fremme. Hvordan har du plassert "powerfilteret"? Er den skjermet mot noe? Eller ligger den fritt? Er det ett opent filter? Lenke til kommentar
Rice Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 Filtere ligger ganske teit til akkurat nå. Måtte bare få det på og få testet skal legge det litt nermere grillen hvor det får frisk luft. Er ikke skjermet Bilen er en ford fusion Lenke til kommentar
Rice Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 http://www.nylundbilelektrisk.no/product.php?id=401 det filteret er det.. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 okei. ser greit ut. Om du skaffer ett mellomstykke så du får vridd filteret mot fronten, der hvor det er frisk luft vil det fungere bedre. Ford Fusion ja, hmm.. der sliter jeg litt med å finne..du kan gå for noe universalt. Men pass på at du måler diameteren på midtpartiet av potta. Der du fester endepotta seff Lenke til kommentar
Rice Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 var ute og testa på motorveien nå. jeg ble overasket over hvor fin lyd det var når jeg akselererte hardt! veldig bra.- Jeg er faktisk fornøyd med lyden sånn den er nå =) Men takk skal du ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå