Gå til innhold

Hjelp med å lage plakat for skolen

Anbefalte innlegg

Hei, jeg driver på å lager plakat til skolen, temaet er 10års-jubileum og musikk,dans og drama. Problemet er at jeg ikke får til å lage noe bra. Her er hva jeg har laget:

484578.jpeg[Klikkebilde]

Er egentlig ganske fornøyd, men lurer på om noen av dere her er intrisert i å hjelpe meg med å finne ut noe, gjerne lage en for meg. Den skal printes i A4.

Takk på fårrhånd,

Nikolai

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har brukt en del tid i photoshop selv. Blidet se kult ut men er enig at du burde gå for en annen bakgruns farge en svart. Bli gjerne enig med de som er ansvarlige for jubeleumet om to hovedfarger. Om du skal ha en lys bakgruns farge er "Gradiant tool" en STOR (VIRKELIG STOR) fordel, det får virkelig bildet til å poppe fram.

Også vil jeg anbefale deg og holde de enkelt, heller litt for lite farger og kruseduller enn for mange, prøv og holde det sterilt og nøytralt, feiringen er tros alt for alle. Aner ikke hvor flink du er men jeg vil anbefale og kanskje inkludere ett bilde eller to av elevene for å personalisere plakaten.

Nå som jeg har skrevet ferdig, kom jeg plutselig på at kanskje du ikke bruker photshop?

Vil gjerne se om du kommer med noen nye utkast

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...