Majjan Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Dungeons and Dragons Online relanseres og amerikanske spillere slipper billig unna. Les mer Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Hvorfor bare i USA? Lenke til kommentar
Kimme Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Kommer vel sikkert til Europa også snart, og da får man prøvet dette. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 De sliter med å omgjøre 0 dollar til 0 euro, sikkert noe med kursen ... Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 De sliter med å omgjøre 0 dollar til 0 euro, sikkert noe med kursen ... Dagens beste Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Jaja, da var D&D Online dødt. Synd, men sånn går det. Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Er det ikke bare bruke proxy? Eller må man betale en engangssum? Lenke til kommentar
peddler91 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 siden spillverket tydeligvis ikke ønsket å si dette nå så tenkte eg at eg bare skulle informere om at det ikke er noen IP blokk på de amrikanske serverne så det er fullt mulig å spille på dem selvom du lever i europa. jeg og en kompis spiller det^^ Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Ok, nå er jeg virkelig lei meg. Det har gått fra å være et rimelig rolig, gøy spill med et voksent community, til (sannsynligvis) "WOOO, SE, PUPPER! SPILL NÅ! OG VI HAR ET KUUUUULT KAMPSYSTEM! OG DET ER GRAAAATIS! WOOOOO!". De står og driter på D&D-universet foran hele verden. Yay! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 De sliter med å omgjøre 0 dollar til 0 euro, sikkert noe med kursen ... Dagens beste Må innrømme at jeg er litt fornøyd selv Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Testet dette spillet og det var ikke en særlig stor suksess. Lenke til kommentar
Str1fe Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Synd å se. Dette er faktisk det eneste MMOet som har fenget meg, ingen andre har vært i nærheten av like gøy. Litt pga. folkene som spiller det og communityet. Nå vil det nok bli stappet med shit kids som han over meg sa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg